تقدیر از کهنسال ترین بیمه شده به دلیل ایجاد کمترین بار هزینه\

تقدیر از کهنسال ترین بیمه شده به دلیل ایجاد کمترین بار هزینه

  • کد خبر: 213418
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1397 - 13:59

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار با کهنسال ترین بیمه شده سازمان بیمه سلامت ایران به دلیل ایجاد کمترین بار هزینه در طول سنوات بیمه ای از وی تقدیر کرد

 به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران (آی هینا) ؛ دکتر رسول ظفرمند در دیدار با عبدا... سیفی کشاورز 121 ساله محمودآبادی ضمن تقدیر از او به دلیل ایجاد کمترین بار هزینه برای سازمان بیمه سلامت ایران در طول سنوات بیمه ای، یکی از اهداف این دیدار را تزریق روحیه امید به جامعه مخاطبان سازمان عنوان کرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران همچنین افزود: سازمان بیمه سلامت ایران از تاریخ تاسیس تا کنون ارتقاء مستمر خدمات درمانی را از راهبردهای مدیریتی قرار داده است؛ ابراز امیدواری کرد این سازمان بتواند با بکارگیری علوم نوین و راهکارهای مدیریتی خدمات شایسته ای را به صورت متمرکز در طول سالیان دراز برای بیمه شدگان خود ارائه کند.

در ادامه عبدا... سیفی با بیان این که متولد سال 1276 شمسی می باشد و از سال 1359 به عنوان بیمه شده، مشمول دریافت خدمات درمانی مورد نیاز از سازمان بیمه سلامت بوده است راز و رمز طول عمر خود را انتخاب سبک و سیاق زندگی سالم، بهره مندی از آب و هوای خوب و مناسب و همچنین تحرک فراوان برشمرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار