مسجد علی بن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت ساری افتتاح شد\

مسجد علی بن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت ساری افتتاح شد

  • کد خبر: 213429
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1397 - 10:48

استنادنیوز؛سجد علی بن موسی الرضا (ع) شهرداری ساری شامگاه جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، مسئولان استانی و شهری در بوستان ولایت ساری افتتاح شد

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: مردم مازندران متدین و در حوزه ساخت مساجد و مکان‌های مذهبی پیشقدم بوده و هستند.

وی افزود: از تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر ساری برای احداث بنای مسجد علی بن موسی الرضا (ع) در بوستان ولایت ساری تقدیر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه احداث بنای ممسجد در قلب شهر ساری اقدامی شایسته و اثرگذار است، تصریح کرد: شهرداری ساری فضای مسجد را در بوستان ولایت ایجاد کرده تا مامن مناسبی برای مسافران و شهروندان ساروی باشد.

طبرسی با بیان اینکه متاسفانه قدیمی ترین مسجد مازندران به نام مسجد جامع در مرکز شهر بر اثر حادثه آتش سوزی تخریب کامل شده است از بازاریان، مردم، خیران و روحانیت می‌خواهیم با کمک و همیاری یکدیگر نسبت به بازسازی این بنای تاریخی متدینین شهر اقدام کنند.

در این مراسم صابر خراسانی از مداحان برجسته کشوری در وصف امام هشتم شیعیان شعرخوانی کرد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام ادیب یزدی، مسئولان و طبقه روحانیت مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران به عنوان امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) ساری معرفی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار