برخورد دستگاه قضایی با دانه درشت‌ها، رانت خواران و ویژه خواران باید بیشتر از گذشته صورت گیرد\

برخورد دستگاه قضایی با دانه درشت‌ها، رانت خواران و ویژه خواران باید بیشتر از گذشته صورت گیرد

  • کد خبر: 213430
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1397 - 11:01

استنادنیوز؛آیت الله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساریتصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی با دانه درشت‌ها، رانت خواران و ویژه خواران باید بیشتر از گذشته صورت گیرد

آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری در مصلای جمعه این شهر با تبریک ایام دهه کرامت و دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: اسلام دینی ارزشی و اثرگذار بوده و برای سعادت دنیا و آخرت انسان ایمانی ترسیم شده است.

وی افزود: ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف جامعه بشری یار و پشتیبان ارزش‌های دینی و انقلابی بوده و هرگز با فساد اقتصادی و اجتماعی رابطه خوشی ندارند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه عزم ملی و همگانی برای برخورد با مفاسد اقتصادی در کشور باید ایجاد شود، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی با دانه درشت‌ها، رانت خواران و ویژه خواران باید بیشتر از گذشته صورت گیرد.

طبرسی با بیان اینکه جشن‌های دهه کرامت امسال با شکوه خاصی در مناطق مختلف مازندران برگزار شد، افزود: حضور خادمان رضوی در شهر و روستاهای استان حال و هوای استان علوی تبار مازندران را  امام رضایی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش روز افزون کالاهای اساسی در بازار بر ضرورت نظارت بیشتر بازار و ورود دولت برای برخورد با گرانفروشان تاکید کرد و گفت: شایسته ملت ارزشی و مکتبی ایران نیست که در شرایط سخت زندگی خود را سپری کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مقدس نماز جمعه از این تریبون اعتقادی و مکتبی به عنوان محل حشر و نشر ارزش‌های والای دینی یاد کرد و افزود: نباید تریبون‌های نماز جمعه به محل تضارب آرای جریانات و تفکرات سیاسی خاص قرار گیرد.

طبرسی با بیان اینکه نقش امامان جمعه در شهرها برای افزایش اعتقادات دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مناطق پررنگ تر شود، تصریح کرد: تمامی رزمندگان دیروز  و شهدای امروز از این مکان‌های مقدس رهسپار جبهه حق علیه باطل شده و آسمانی شدند.

انتهای پیام/ ع



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار