رشد 44درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد در 4ماهه نخست سال\

رشد 44درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد در 4ماهه نخست سال

  • کد خبر: 213444
  • چاپ
  • انتشار: 07 مرداد 1397 - 22:23

استنادنیوز؛بندرامیرآباد با بارگیری بیش از ۱۸۸ هزار تن کالا در چهار ماه گذشته از رشد ۲۲ درصدی صادرات کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی؛ مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت در تیرماه سال جاری صادرات کالاهایی از قبیل خاک کلینکر ، سنگ گرانیت ، کالاهای معدنی و مواد نفتی از رشد  ۱۰۰ درصدی صادرات برخوردار بود.

سیاوش رضوانی افزود بندرامیرآباد با بارگیری بیش از ۵۹ هزار تن کالا در ماه گذشته نیز ، از رشد ۴۳ درصدی صادرات کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل  برخوردار بوده است.

وی میزان تخلیه و بارگیری کالا در چهار ماه نخست سال ۹۷ را یک میلیون و ۱۰۳ هزار۷۹۲ تن عنوان کرد که در مقایسه با ۷۶۷ هزار و ۳۶۱ تن مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.

مدیربندرامیرآباد به همایش بین المللی توسعه صادرات از مسیر دریای خزر که در تیرماه سال جاری به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد اشاره و از آن به عنوان  فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها  و توانمندی های  منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به صاحبان کالا ، سرمایه گذران و صادرکنندگان یاد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار