3 شهرک و ناحيه صنعتی در مازندران گازرسانی می شوند\

3 شهرک و ناحيه صنعتی در مازندران گازرسانی می شوند

  • کد خبر: 213445
  • چاپ
  • انتشار: 07 مرداد 1397 - 22:39

استنادنیوز؛مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای سه طرح گازرسانی به شهرکها و نواحی صنعتی استان با هزينه ۱۶ ميليارد و ۹۰۰ ميليون ریال خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سيد مصطفی موسوی با اعلام اين خبر گفت: اين طرحها شامل اجرای شبکه داخلی گاز در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه و نواحی صنعتی لاله آباد و کارديکلا بابل است.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به هزينـه ۱۶ ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريالی برای اجـرای این طرح ها اظهار داشت: در مجموع، برای گازرسانی این شهـرک ها بیش از ۴ کیلومتر لوله گذاری خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: توسعه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از اولویت های مهم عمرانی شرکت شهرکهای صنعتی است و پروژه‌های گازرسانی بر اساس ظرفیت و نیاز واحدهای تولیدی انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه های گازرسانی در شهرکها و نواحی صنعتی كه در راستای جایگزینی سوخت مایع به گاز طبیعی انجام می شود بیان داشت: توسعه گازرسانی به شهرک و نواحی صنعتی باقیمانده استان، از دیگر برنامه‌های شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: بهره مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از مزیتهای گاز، کمک شایانی به بخش تولید و صنعت و افزایش اشتغال خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار