برخورد قاطع با گران فروشی /فروش برنج به دلالان ممنوع\

برخورد قاطع با گران فروشی /فروش برنج به دلالان ممنوع

  • کد خبر: 213458
  • چاپ
  • انتشار: 08 مرداد 1397 - 14:41

اسننادنیوز؛استاندار مازندران، اظهار کرد: هدف ما توانمند سازی تولید و بازار است و با گران فروشی به شدت برخورد شود

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به این که امروز با جریان دشمنی جدی و سنگینی مواجه هستیم که هدفش تخریب باور مردم است، افزود: متاسفانه عده ای با اتخاذ تصمیمات خاص، بیرحمانه به اقتصاد و پول ملی آسیب می رسانند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

استاندار با اشاره به این که امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن با قطع تمام شریان ها؛ به دنبال گسستن اتحاد ملی است، افزود: هدف ما توانمند سازی تولید و بازار است و باید با هوشیاری، تصمیم قاطع و کار و اقدام بهنگام در پیشبرد درست امور اهتمام کنیم.

اسلامی، تاکید کرد: دشمن ارزش پول ملی ما را هدف قرار داده است و به دنبال ایجاد ابرتورم و جنجال در کشور است و باید همه با ید واحده با مدیریت عرضه، تقاضا و بازار با تعادل از این شرایط عبور نماییم.

وی با بیان این که منابع و مصارف ارزی و تراز اقتصادی کشور مثبت است و بدهی خارجی نداریم، خاطر نشان کرد: باید صادرات غیر نفتی استان توسعه یابد و در چند هفته اخیر بالغ بر ۱۰۰۰ تن هلو از استان به بازار هدف صادر شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که با اقدامات بهنگام و یکپارچه نباید اجازه دهیم دلالان در زندگی مردم رخنه کنند، یادآور شد: شکایت های مردمی باید بلادرنگ رسیدگی شود و بازخورد قوی داشته باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر این که گروه نظارت و بازرسی باید به صورت متحد، متفق و هماهنگ در ساعت کار بازار حضور یابند، گفت: باید نیروهای بازرس تجهیز شوند تا قدرت بازرسی ارتقا یابد.

اسلامی با اشاره به این که هیچ کس حق ندارد به دلایل خودساخته در عرضه کالا به مردم؛ قیمت ها را افزایش دهد، گفت: با گران فروشی به شدت برخورد شود.

استاندار از خرید تضمینی برنج از کشاورزان توسط اداره غله استان خبر داد و افزود: برنجکاران با استقبال از این خدمت دولت، محصول خود را به بهای کم به دلالان نفروشند.

اسلامی با بیان این که ضرورت دارد برای رونق تولید و اشتغال مازندرانی ها همه محصول مصرف کنند، گفت: ادارات استان تلاش کنند چای، برنج و محصولات مازندرانی مصرف کنند.

استاندار، در پایان با تاکید بر این که همه باید در مقابله با احتکار و گران فروشی مشارکت کنند، اظهار داشت: باید یکپارچه فکر و عمل کنیم تا اقدامات ما بویژه در حوزه بازار موثر واقع شود.

در آغاز این جلسه محمد پور، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و دبیر این ستاد، گزارشی از قیمت اقلام مختلف در بازار و برنامه ها و اقدامات پیش روی ستاد تنظیم بازار استان ارایه کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار