افتخاری بزرگ برای مازندران؛از کلاسهای تقویتی یا مدرسان خصوصی استفاده نکردم\

افتخاری بزرگ برای مازندران؛از کلاسهای تقویتی یا مدرسان خصوصی استفاده نکردم

  • کد خبر: 213470
  • چاپ
  • انتشار: 09 مرداد 1397 - 21:49

استنادنیوز؛روزی ۱۰تا ۱۲ ساعت به مطالعه می پرداختم و از کلاسهای تقویتی و آموزشی یا مدرسان خصوصی استفاده نکردم

خیلی خوشحالم که توانستم چنین رتبه با ارزشی را در کشور کسب کنم و تمام تلاش من ارتقای سطح علمی و کسب علم بوده و در کنکور توانستم به خواسته خود دست پیدا کنم و در آینده نیز این مسیر را ادامه دهم.

من تا سال سوم متوسطه هیچ تصمیم خاصی برای موفقیت در کنکور نداشتم و تنها خواسته من قبولی در دانشگاه تهران بود اما از تابستان سال گذشته تمام عزم خود را جزم کردم و تصمیم گرفتم به طور جدی برای دانشگاه درس بخوانم.به‌احتمال زیاد در رشته برق یا رایانه ادامه تحصیل می‌دهم و کسب رتبه‌های علمی بالا در اولویت برنامه‌های تحصیلی‌ام قرار دارد.

شاطری با بیان اینکه در هیچ یک از کلاسهای تقویتی و آموزشی یا مدرسان خصوصی استفاده نکردم و تنها کتاب های درسی خود را مطالعه کردم افزود: روزی ۱۰تا ۱۲ ساعت به مطالعه می پرداختم و در این مدت از هر گونه مهمانی و رفتن به اماکن تفریحی خودداری کردم.

وی افزود: خانواده از نظر انگیزشی و مالی نقش مهمی در کسب این رتبه برای بنده داشتند و کسب این رتبه به معنای قدردانی از زحمات آنان است.

شاطری درباره افرادی که موفق به رتبه‌های بالا نشده‌اند و قبول‌نشدگان کنکور 97 گفت: اگر دانش‌آموزان انگیزه و تلاش خود را افزایش دهند قطعاً به نتیجه دلخواه خود یعنی کسب رتبه بالا دست پیدا می‌کنند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار