بنزین گران نمی شود و توزیع بنزین در مازندران هیچ تغییری نکرد\

بنزین گران نمی شود و توزیع بنزین در مازندران هیچ تغییری نکرد

  • کد خبر: 213486
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1397 - 22:39

استنادنیوز؛با توجه به شایعات مبنی بر کمبود سوخت، مردم مازندران بدانند که سوخت گران نمی‌شود و وضع توزیع بنزین نسبت به روزهای گذشته هیچ فرقی نکرده است

از روز گذشته با هجوم شایعه‌ای مبنی بر کمبود بنزین بین مردم غرب مازندران در شبکه‌های مجازی و حتی برخی رسانه‌ها، رانندگان را به سمت جایگاه‌های سوخت به منظور پر کردن باک مخزن سوخت خودروی‌شان سوق داد؛ به گونه‌ای که در کمتر از 24 ساعت جایگاه‌های سوخت غرب مازندران با اشاعه این شایعه با مشکل کمبود سوخت مواجه شده و بسیاری از جایگاه‌ها با این کمبود پاسخگوی رانندگان به ویژه مسافران نشوند.

این دامنه شایعه ادامه یافت تا به شهرهای مرکزی استان رسیده و جایگاه‌های سوخت بسیاری با هجوم رانندگان خودرو مواجه شده و در ارائه سوخت با مشکل بر بخورند.

امروز این شایعه کمبود سوخت دامن‌گیرتر شده و بسیاری از جایگاه‌های سوخت شهرهای مرکزی و غرب استان مازندران اجبارا به تعطیلی جایگاه‌های خود بپردازند و فقط تعداد اندک شماری سوخت ارائه دهند.

دل‌نگرانی گردشگران از کمبود سوخت به جای بهره‌مندی از سرسبزی مازندران

‌این هجوم نه تنها صف‌های طولانی خودروهای سبک اعم از درون‌شهری و برون‌شهری استان را ایجاد کرده بلکه همراهی خودروهای گردشگران از اقصی نقاط کشور به این صف‌های طویل شود و اکنون با ورود مسئولان استانی و رفع دل‌نگرانی بر سوخت کافی و فراوان در پخش فراورده‌های نفتی غرب و ساری همچنان این هجوم خودروها در افزودن صف‌های طولانی ادامه دارد.

توزیع روزانه 6 هزار لیتر سوخت در مازندران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری  از  رفع نگرانی برای کمبود سوخت در جایگاه‌های منطقه ساری خبر داد و گفت: متاسفانه ایجاد یکسری شایعات از سوی برخی مردم و شبکه‌های مجازی موجب هجوم گسترده رانندگان به جایگاه‌های سوخت شده تا با توجه به توزیع سرانه روزانه سوخت به جایگاه‌ها با افزایش مصرف با تامین کافی سوخت مواجه شویم.

حسین‌علی طالبی با بیان اینکه توزیع روزانه سوخت در این دو روز نسبت به روزهای گذشته هیچ فرقی نکرده و به همان روال توزیع از سوی نفتکش‌ها به جایگاه‌ها انجام می‌شود، افزود: در منطقه ساری و غرب استان در مجموع روزانه 6 میلیون لیتر سوخت توزیع می‌شود که حتی با وجود مسافران و گردشگران این مقدار سوخت جوابگوی هم‌استانی‌ها است.

وی ادامه داد: از آمل تا گلوگاه حدود 122 جایگاه سوخت و در منطقه غرب 60 جایگاه سوخت وجود دارد که هیچ‌یک از این جایگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه نیستند و نبود بنزین‌ها و شلوغی آنها به افزایش مصرف و هجوم خودروها برمی‌گردد.

طالبی با تاکید براینکه رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دقیق جلوی این شایعات مبنی بر کمبود سوخت را بین مردم بگیرند، خاطرنشان کرد: مردم مازندران بدانند که سوخت گران نمی‌شود و وضع توزیع بنزین نسبت به روزهای گذشته هیچ فرقی نکرده است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار