دعوت به کتابخوانی همانند اهدای خون برای جامعه حیاتی است\
  • دکتر ولیپور در دیدار با مدیرکل انتقال خون مازندران :

دعوت به کتابخوانی همانند اهدای خون برای جامعه حیاتی است

  • کد خبر: 213488
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1397 - 23:06

استنادنیوز؛ولیپور دعوت به کتابخوانی را مانند اهدای خون برای جامعه حیاتی دانست و بیان داشت: امیدواریم مشارکت مردمی برای کتابخوانی هم فراگیر شود


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به صورت داوطلبانه به همراه جمعی از نیروهای ستادی این اداره‌کل با حضور در سازمان انتقال خون استان در طرح اهدای خون مشارکت کردند.

وی در دیدار با دکتر اسماعیل پوریانی مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه اهدای خون از لوازم فرهنگ غنی همنوع دوستی در جامعه است، گفت: این فرهنگ که سلامت جسمی جامعه را تضمین و جان انسان ها را نجات می دهد باید فراگیر شود؛ هر چند مردم ما ثابت کرده اند در این زمینه هم پیشتاز و هم ممتاز هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: اگر هر کسی بتواند یک نفر دیگر را اهل کتابخوانی کند و بدین شیوه تزریق دانایی در جامعه کنند، سلامت روح آن جامعه را تضمین می کنند و به حیات معنوی او کمک می‌رسانند.

ولیپور دعوت به کتابخوانی را مانند اهدای خون برای جامعه حیاتی دانست و بیان داشت: امیدواریم مشارکت مردمی برای کتابخوانی هم فراگیر و این موضوع دارای حساسیت اجتماعی شود تا به نتیجه مطلوب و آرمانی خود دست یابیم.

وی تلاش در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین اهداکنندگان خون که از اقشار مختلف جامعه هستند را حائز اهمیت خواند و افزود:اگر بخواهیم به ارزش‌های علمی و فرهنگی برسیم، باید با کتاب و کتابخوانی ارتباط مستمر داشته باشیم.

ولیپور گفت:امروز با عنایت به توسعه علم و فناوری و وجود فضاهای مجازی همچنان کتاب و کتاب‌خوانی از مقوله‌های مهم فرهنگی کشور محسوب می‌شود و جایگاه کتاب در ارتقای فرهنگی جامعه بی‌بدیل و ویژه است که این امر، وظیفه متولیان فرهنگی کشور را مطالعه افزون می‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار