پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان باطبی\

پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان باطبی

  • کد خبر: 213503
  • چاپ
  • انتشار: 13 مرداد 1397 - 13:00

استنادنیوز؛محمد اسلامی، نماینده عالی دولت در مازندران، با صدور پیامی؛ درگذشت بانو حاجیه خانم عذرا باطبی مادر سه شهید سرافراز دوران دفاع مقدس حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی را تسلیت گفت

 به گزارش روابط عمومی استانداری، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهدا، اسوه صبر و ایثار، بانوی مومنه حاجیه عذرا باطبی؛ همسر مرحوم حاج علی اکبر باطبی و مادر فداکار شهیدان سرافراز؛ حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی، از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد.

زنده یاد بانو عذرا باطبی از جمله مادران عزتمند شهدا بود که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) و با تاسی به سیره ی حضرت صدیقه ی کبری، فاطمه زهرا (س)، ۳ فرزند غیور، شجاع و انقلابی خود را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب و کیان ایران اسلامی، تقدیم اسلام نمود.

مادران معظم شهدای والا مقام، مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، همانان که با وفاداری بر سر آرمان های شهدا و گوش به فرمان ولی فقیه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامی شدند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده ی محترم و سوگوار باطبی، خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور مازندران بویژه مردم انقلابی بهشهر تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده؛ رحمت واسعه، رضوان الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم. محمد اسلامی / استاندار مازندران

اشتراک گذاری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار