دولت باید فکری برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم صورت دهد\

دولت باید فکری برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم صورت دهد

  • کد خبر: 213504
  • چاپ
  • انتشار: 13 مرداد 1397 - 13:06

استنادنیوز؛امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه وضعیت معیشت و اقتصاد ملت در مدت اخیر شدیدا دچار مشکل شده است، گفت: دولت باید فکری برای برطرف کردن این معضل صورت دهد

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: انسان مومن و متقی همواره به یاد خدا بوده و انسان‌ها را به راه راست و صحیح هدایت می‌کند.

وی افزود: کفر سبب افزایش گناه، بدبختی، شقاوت و جهل در جامعه می‌شود و انسان باید در همه احوالات زندگی یاد و نام پروردگار را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه متاسفانه بازار شایعه، دروغ، افترا و تهمت در جامعه فراوان شده است، تصریح کرد: نباید این تهمت‌ها ناروا و اعمال زشت در جامعه دینی و اسلامی رنگ فرهنگ و اپیدمی به خود بگیرد.

یوسف‌پور با بیان اینکه مردم همواره در بزنگاه‌های تاریخی و سیاسی، یار و یاور ارزش‌های دینی بوده و هستند، افزود: مذاکره با آمریکای جنایتکار اصلا در سیطره ذهنی این ملت فرو نخواهد رفت.

وی با اعلام اینکه وضعیت معیشت و اقتصاد ملت در مدت اخیر شدیدا دچار مشکل شده است، گفت: دولت باید فکری برای برطرف کردن این معضل صورت دهد تا مردم طعم شیرینی انقلاب و اسلام را همواره در زندگی خود احساس کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه گرانی افسارگسیخته در بازار سبب بسیاری از مشکلات اجتماعی در جامعه شده است، تصریح کرد: نظارت دولت در برخورد با دلالان بازار باید بیشتر شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته حج از حاجیان خواست تا در سفر معنوی تمتع با خدای خود عهد و پیمان واقعی ببندند و اصلا به دنبال لذات دنیوی و بازارگردی در این موسم در کشور عربستان نباشند.

یوسف‌پور با بیان اینکه وضعیت خشکسالی در استان‌های شمالی کشور بسیار حاد شده است، بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان برای تامین منابع آبی اراضی کشاورزی مردم این خطه جهت تولید محصول آنان در فرصت مقتضی تاکید کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار