برای بازی های جاکارتا آماده نیستم/فدراسیون اعتنایی به حرف هایم نکرد\

برای بازی های جاکارتا آماده نیستم/فدراسیون اعتنایی به حرف هایم نکرد

  • کد خبر: 213512
  • چاپ
  • انتشار: 14 مرداد 1397 - 07:09

استنادنیوز؛ ملی‌پوش وزن ۶۹کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت:‌ یک ماه قبل به فدراسیون اعلام کرد بودم که تعداد سهمیه کشورها زیاد شده است اما اعتنایی نکردند.

مجید عسگری ، درباره اضافه شدن نامش به فهرست وزنه‌برداران حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا پس از زیاد شدن سهمیه کشورها گفت: شاید اگر بگویم خوشحال می‌شوم و برایم فرقی نمی‌کند باشم یا نباشم باورتان نشود. یک ماه قبل از این اتفاق خبر داشتم و به بخش بین‌الملل فدراسیون اطلاع داده بودم اما اعتنایی نکردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور از این موضوع با خبر بوده است، گفت:‌ قرار بود وزن ۶۲ کیلوگرم از بازی‌ها حذف شود اما وقتی می‌دیدم که رقیبانم فیلم‌های تمرینات‌شان را منتشر می‌کنند و با انگیزه تمرین می‌کنند پیگیر این موضوع شدم و از طریق آنها متوجه شدم که این اتفاق قرار است رخ بدهد. این موضوع را با فدراسیون مطرح کردم که گفتند پیگیری می‌کنند اما خبری نشد.

ملی‌پوش وزن ۶۹کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص اینکه شرایطش در حال حاضر برای حضور در این رقابت‌ها چگونه است، بیان داشت: بعد از اینکه فهمیدم امیدی به حضور در بازی‌های آسیایی ندارم کلاً تمرین را رها کردم و از فشار تمریناتم کم کردم از طرفی برنامه‌ریزی‌ام را به گونه‌ای انجام دادم تا با توان بیشتری در مسابقات جهانی روی تخته بروم چرا که در رکوردگیری قبلی پیش از مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ وزنه‌هایی زدم که به مدال طلا و نقره مسابقات جهانی آمریکا نزدیک بود اما به آن مسابقات اعزام نشدم و تصمیم گرفتم برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ به این هدف دست پیدا کنم.

عسگری تصریح کرد: حالا دو هفته قبل از اعزام به مسابقات به من اعلام کردند که می‌توانم در جاکارتا وزنه بزنم، در ۱۴ روز چه کاری می‌توان انجام داد. زمانی این تلاش ارزش دارد که رکوردهایم نزدیک به مدال باشد اما وقتی شانسی نداشته باشم و تنها قرار باشد به عنوان توریست به مسابقات بروم ارزشی ندارد. البته من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در این فرصت کوتاه به رکوردهای خوبی برسم اما واقعاً کسی نباید از من توقعی داشته باشد. چون پیش از این تمام تلاشم کسب یک مدال خوش‌رنگ در بازی‌های آسیایی بود که با توجه به عدم اعزامم این انگیزه را از دست دادم. شاید اگر همان زمان این موضوع را پیگیری می‌کردند و تکلیف من مشخص می‌شد حالا شرایط بسیار بهتری داشتم و برای یک مدال خوش‌رنگ به اندونزی می‌رفتم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه من وزنه زدن و افزایش رکوردهایم است و وظیفه فدراسیون پیگیری امور مربوط به اعزام من اما هیچکس به حرف من گوش نداد. هیچ ورزشکاری بدش نمی‌آید که برای کشورش افتخارآفرینی کند اما من واقعاً در شرایط خوبی نیستم هرچند تلاش می‌کنم در این مدت به آمادگی مطلوبی برسم و به مدال نزدیک شوم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار