چهار هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی تحت پوشش بیمه تکمیلی برکت قرار گرفتند/مرزی بین افراد معلول و ناتوان و زنان سرپرست خانوار وجود ندارد\

چهار هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی تحت پوشش بیمه تکمیلی برکت قرار گرفتند/مرزی بین افراد معلول و ناتوان و زنان سرپرست خانوار وجود ندارد

  • کد خبر: 213521
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1397 - 21:56

استنادنیوز؛دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران اظهار کرد:حدود چهار هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی تحت پوشش بیمه تکمیلی برکت قرار گرفتند که کلیه هزینه های درمانی در بیمارستانهای دولتی بدون محدودیتی پرداخت می شود


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر آرام در این کارگاه آموزشی با بیان این مطلب که حیطه فعالیت حوزه اجتماعی بسیار گسترده و وسیع است گفت: هر چقدر در فعالیت های اجتماعی موفق عمل کنیم به همان نسبت  در حوزه های دیگر و نیز در دیگر دستگاه های اجرایی عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی با تاکید بر نقش کارشناسان اجتماعی و نیروهای تخصصی در بوجود آوردن جامعه سالم و با نشاط افزود: تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها باید مبتنی بر شرایط روز و نوع کارکرد ها باید متناسب با  وضعیت حاکم بر جامعه متغیر باشد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به تحولات و مشکلاتی که هر جامعه متناسب با شرایط کشور با آن روبروست خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح و همدلی مردم در کنار تدبیری که در سطح کلان کشور صورت میگیرد نظام را از این گردنه اقتصادی به سلامت عبور خواهد داد.

دکتر آرام ضمن بیان اینکه بخشی از مسائل و مشکلات پیش رو ناشی از نگرانی و اضطراب بوجود آمده است تصریح کرد: با اقدامات به موقع، تکریم ارباب رجوع  و رعایت حقوق مددجویان، با کنترل و کاهش این تنش ها  به نوبه خود، به بهبود وضعیت موجود کمک خواهید کرد.

وی با اشاره به نگرانی برخی مددجویان از قطع مستمری ها تاکید کرد: پرداخت کمک هزینه به هیچ مددجویی تا زمانیکه به استقلال مالی برسد قطع نخواهد شد و پرداخت وام اشتغال به هیچ وجه به معنی قطع مستمری ماهیانه نیست.

دکتر آرام ، بهزیستی را متولی امور افراد آسیب دیده عنوان کرد و افزود: هیچ مرزی بین افراد معلول و ناتوان و زنان سرپرست خانوار نیست و نباید افراد جامعه را بر اساس ناتوانی هایشان مرزبندی کرد

مدیر کل بهزیستی استان ، با بین اینکه هیچ موردی برای دریافت خدمات پشت نوبت نداریم بر ورود اطلاعات درست و به موقع تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون یارانه سه دهک اول حذف و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تعلق خواهد گرفت بنابراین با ورود به موقع اطلاعات در دریافت اعتبارات کوشش کنید.

وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات حوزه اجتماعی در هفته بهزیستی به کمپین 123، رونمایی از اپلیکیشن به زیستن و گام های مناسبی که در جهت آگاهی بخشی جامعه برداشته شد، اشاره و خاطرنشان کرد: سامانه طلاق یکی دیگر از اقدامات مناسب و اثربخش حوزه اجتماعی در کنترل و کاهش این معضل و ارائه آمار کاملا دقیق و کاربردی در این رابطه است.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران استفاده از ظرفیت های حوزه فناوری را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: با استفاده از این خدمات مددجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانند از کلیه خدمات بهزیستی بهره مند شوند همچنین استفاده از تلفن گویای 24 ساعته، سامانه *4*123# و نیز اپلیکیشن به زیستن بخشی از خدمات ویژه دولت همراه میباشد.

دکتر آرام در خصوص  توانمند سازی جامعه هدف، به اهمیت ایجاد مشاغل پایدار  اشاره کرد و گفت: طرح آژانس بانوان و طرح بوم گردی از اقدامات ارزشمند گروه های همیار بود که با توجه به ظرفیت های جامعه هدف صورت گرفت.

وی در ادامه طرح بیمه برکت را یکی دیگر از اقدامات بهزیستی در جهت رفاه مددجویان مطرح و خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی تحت پوشش بیمه تکمیلی برکت قرار گرفتند که با این بیمه کلیه هزینه های درمانی در بیمارستانهای دولتی بدون سقف و بی هیچ محدودیتی و در بیمارستانهای خصوصی تا سقف تعیین شده برای بیمارستانهای دولتی پرداخت خواهد شد .

وی در پایان از کارشناسان حوزه اجتماعی و معاون این حوزه به دلیل اقدامات و فعالیت های گسترده و ثمربخش در جهت ساختن جامعه ای شاد، سالم و با نشاط اجتماعی  قدردانی نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار