خبرنگاران با قلم خود می توانند راه ملتی را برای عبور از مشکلات و نارسائی ها هموار کنند\
  • پیام آرزو ولیپور در آستانه روز خبرنگار؛

خبرنگاران با قلم خود می توانند راه ملتی را برای عبور از مشکلات و نارسائی ها هموار کنند

  • کد خبر: 213522
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1397 - 22:33

استنادنیوز؛آرزو ولی پور مدیر کل کتابخانه های داستان مازندران با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت


 مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، متن پیام آرزو ولیپور در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مأموریت شهید محمود صارمی در مزار شریف، یک نقطه اوج شد تا نام خبرنگار بر تاریخ 17 مرداد برای همیشه بدرخشد.

او قلم خود را با جوهر خون خود رنگین کرد و بر کتاب تاریخ، حسن اجرای مسئولیت با تعهد و شجاعت را نگاشت و برای هم طیف های خود رسالت را سنگین تر کرد.

برگ های کتاب تاریخ همچنان ورق می خورد و رسالت خبرنگاری همچنان بجا و بهنگام، شایسته، بر مدار حق، اثرگذار و گفتمان آفرین خواهد درخشید.

خبرنگاران با قلم خود می توانند راه ملتی را برای عبور از مشکلات و نارسائی ها هموار کنند و حلقه وصلی باشند برای خدمت رسانی و چشاندن لذت پویایی و کار و تلاش در عرصه های مختلف.

هم مسئولین باید بدانند و هم مردم؛ مسئولین باید بدانند که مردم ولی نعمتان واقعی هستند و باید برایشان کار کرد و کار کرد و کار کرد و مردم هم باید بدانند که چه خدماتی صورت می گیرد و چه وقایعی در حال گذار است و چه آینده ای در پیش رو؛ و این وظیفه ای است که از عهده یک خبرنگار متعهد بر می آید.

در عصر انفجار اطلاعات و گستردگی رسانه ها، حرفه خبرنگاری نه تنها تحت الشعاع قرار نمی گیرد بلکه نیاز به آن بیشتر و جدی تر احساس می شود؛ خبرنگاران آگاه نه تنها سره را از ناسره تمیز می دهند و تبیین می کنند، بلکه اصل صداقت را در رسانه تثبیت و اعتماد به رسانه ها را تقویت می کنند تا روند آگاهی بخشی به جامعه با از بین رفتن اعتمادها خدشه دار نشود و ناآگاهی بلای خانمان سوز جامعه نگردد.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، حسب وظیفه سازمانی یادآور می شوم که لازمه آگاهی و آگاهی بخشی، فقط کتاب است و مطالعه و قلم فرسائی؛ لذا از همه خبرنگارانی که در حوزه کتاب و کتابخوانی و در کمک به کتابخانه های عمومی مازندران تلاش مجدانه ای داشته اند و با دغدغه فرهنگی خود در این مسیر تنهایمان نگذاشتند و یاری گرمان بودند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و برای همه اهالی رسانه و خبرنگاران ارجمند، توفیقات الهی را خواستارم.

توفیقاتتان پایدار و حال کتابخوانی تان خوش



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار