دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته /دوست دارم پرچمدار کاروان ورزش ایران باشم\

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته /دوست دارم پرچمدار کاروان ورزش ایران باشم

  • کد خبر: 213528
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1397 - 06:57

استنادنیوز؛ دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: آرزوی هر ورزشکاری است که سفیر کشورش در یک رویداد بزرگ باشد ومن هم دوست دارم پرچمدار کاروان ورزش ایران باشم.

حمیده عباسعلی ستاره کاراته بانوان و نماینده مثبت 68 کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ایران و نماینده بانوان در بازی‌های آسیایی اندونزی است.

وی یک مدال برنز و یک نشان نقره مسابقات جهانی کاراته را در کارنامه خود دارد.

عباسعلی در 5 دوره حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شده 4 مدال طلا و یک نقره را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

وی در اولین حضور خود در بازی‌های جهانی لهستان موفق به کسب مدال نقره شده و یک طلای بازی‌های آسیایی را در گنجینه افتخارات خود دارد.

قطعا او می‌تواند بهترین گزینه برای پرچمداری کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی باشد چرا که او در تمام رویدادهای مهم کاراته موفق به کسب مدال شده و تنها یک مدال المپیک را در کارنامه خود کم دارد که قطعا با این پتانسیل می‌تواند در المپیک 2020 توکیو به این مهم دست یابد. حالا که کیمیا علیزاده متاسفانه به دلیل مصدومیت دیگر قادر به پرچمداری کاروان ایران در بازی‌های آسیایی نیست چه بهتر که ستاره کاراته بانوان در اندونزی پرچمدار کاروان ورزشی ایران باشد.

گفت‌وگوی حمیده عباسعلی  در ادامه می‌خوانید:

تمرین تیم ملی بانوان در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی در چه مرحله‌ای به سر می‌برد؟

اردوهای ما به صورت 9 روزه پیگیری می‌شود و این مرحله تا 20 زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود. پس از آن یک استراحت کوتاه خواهیم داشت و بعد از آن مرحله آخر اردوهای تیم ملی وصل می‌شود به روز اعزام به جاکارتا. خوشبختانه شرایط تمرین خوب است و مهم این است که ما در آرامش باشیم. شرایط اسکان ما در آکادمی ملی المپیک است و مهمترین موضوع این است که سالن تمرین ما به محل خوابگاه نزدیک است ودیگر دغدغه رفت و آمد را نداریم.

 شما دو دوره تجربه حضور در بازی‌های آسیایی را دارید. آیا این تجربه‌ها می‌تواند در جاکارتا برای کسب مدال به شما کمک کند؟

بازی‌های آسیایی از حساسیت بالاتری نسبت به دیگر رقابت‌ها برخوردار است. یک ورزشکار علاوه بر اینکه از لحاظ جسمانی باید آماده باشد قطعا از لحاظ روحی و روانی هم باید در شرایط ایده‌آلی قرار داشته باشد. بنده پیش از این دو بار در بازی‌های آسیایی حضور داشتم و قطعا این تجربیات می‌تواند به من کمک کند. من تمام تلاشم را می‌کم و از تجربیاتم در دو دوره بازی‌های آسیایی در جاکارتا استفاده کنم اما قول مدال نمی‌دهم چون من هیچ وقت قول مدال نداده‌ام و همیشه تلاش کرده‌ام تا بهترین نتیجه رقم بخورد. همیشه هدفم این بود در هر مسابقه که حضور پیدا می‌کنم دست پر به کشورم بازگردم.

قطعا شما از مصدومیت کیمیا علیزاده باخبر هستید. آیا از شرایط وی مطلع هستید یا خیر؟

وقتی خبر مصدومیت کیمیا علیزاده را از طریق رسانه‌ها مطلع شدم واقعا از صمیم قلب ناراحت شدم. او دوست خوبی برای من است و برای سلامتی او دعا می‌کنم. من مطمئن بودم که کیمیا در این رقابت‌ها می‌توانست بهترین مدال را کسب کند. متاسفانه شانس با او یار نبود و فقط امیدوارم با بهبودی بتواند در مراحل بعدی طول قهرمانی خود افتخارآفرینی کند.

 آیا دوست دارید شما به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی باشید؟

قطعا آرزوی هر کسی است که سفیر کشورش در یک رویداد بزرگ باشد و پرچمدار کاروان ورزش کشورش باشد. هر ورزشکاری دوست دارد این شرایط برای او مهیا شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. پیش از این قرار بود کیمیا علیزاده پرچمدار کاروان ورزشی ایران باشد اما با این اتفاقی که برای او رخ داد کیمیا این فرصت را از دست داد و برای او ناراحت هستم.من هم دوست دارم سفیر کشورم باشم واین افتخار بزرگ و مسئولیت سنگین را بر عهده داشته باشم.

 صحبت پایانی شما را می‌شنویم.

امیدوارم کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی بهترین نتایج را کسب کنند و نتایجی بهتر از دوره قبل برای کشور عزیزمان رقم بخورد. امیدوارم بانوان ورزش ایران بتوانند مثل همیشه بدرخشند و بهترین نتایج را کسب کنند. کاراته همیشه در بازی‌های آسیایی افتخارآفرینی کرده و امیدوارم این دوره نیز بتواند مثل دوره‌های گذشته افتخار‌ آفرینی کند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار