تقویت توسعه صنايع تبديلی در شهرکهای صنعتی ساری\
  • فرماندار ساری خواستار شد:

تقویت توسعه صنايع تبديلی در شهرکهای صنعتی ساری

  • کد خبر: 213535
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1397 - 20:09

استنادنیوز؛فرماندار ساری با تأکيد بر تداوم حمايت دولت از طرح های اشتغالزا در استان گفت: توسعه صنايع تبديلی در شهرکهای صنعتی ساری تقويت شود

به گزارش روابط عمومي شركت  شهركهاي صنعتي مازندران، عباسعلی رضايی در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در شهرک صنعتی شماره 2 ساری اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال پايدار در کشور، موضوعی بوده که بسيار مدنظر رهبری است.

فرماندار ساري با تأکید بر تحقق شعار سال افزود: با ایجاد اشتغال برای جوانان و جذب و حمایت از سرمایه گذاران، باعث تولید ثروت در کشور و به مراتب، در شهرستان می‌شویم.

وي با اشاره به ضرورت حمایت از بخش تولید تصریح کرد: در بحث صنایع تبدیلی، باید بیشتر ورود پیدا کنیم و در کنار آن، سرمایه‌گذاران را دعوت و از آنان حمایت کنیم و برای حل موانعی که دارند از راه و روش قانونی استفاده شود.

رضایی اولویت بندی ها و نیاز سنجی ها را در موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با وجود ظرفیتها و قابلیتهاي بسیار بالاي شهرستان ساری در حوزه های کشاورزی، شیلات، گردشگری و صنعت، ارائه اولویت‌بندی و نیازسنجی هر منطقه باید مشخص و مطابق آن، سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار