خبرنگاران ايثارگر بايد پيام رسان خون شهدا و از خود گذشتگي جانبازان و آزادگان باشند\

خبرنگاران ايثارگر بايد پيام رسان خون شهدا و از خود گذشتگي جانبازان و آزادگان باشند

  • کد خبر: 213543
  • چاپ
  • انتشار: 17 مرداد 1397 - 19:22

استنادنیوز؛ مدیرکل بنیادشهید استان مازندران اظهار داشت:خبرنگاران ايثارگر بايد پيام رسان خون شهدا و رشادتها، جانفشاني و از خود گذشتگي جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس باشند.

هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران ايثارگر ضمن تبريك روز خبرنگار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران صاحبان انديشه و قلم و تلاشگران عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي هستند .
وي افزود: خبرنگاران ايثارگر بايد پيام رسان خون شهدا و رشادتها، جانفشاني و از خود گذشتگي جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس باشند و نقش آفريني رزمندگان اسلام را در آن حماسه عظيم به تصوير در آورند و به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل كنند.
مظلومي با اشاره به رسالت خبرنگاران اظهارداشت: قلم فرسايي شما بايد در قالب هنر و مطابق با علائق و سلائق مخاطبين صورت گيرد و جذابيت ايجاد كند.
مدير كل بنياد مازندران تصريح كرد: شما عزيزان بعنوان بازوان توانمند سازمان و بنياد در انعكاس دغدغه هاي ايثارگران،زنده نگه داشتن ياد شهدا ، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ،معرفي شهدا ، انتشار زندگي نامه ، وصاياي شهدا ، معرفي شهدا كوشا باشيد.
مظلومي گفت: شناسايي خبرنگاران ايثارگر و استفاده از نظرات و ظرفيت هاي آنان در جهت پيشبرد اهداف سازمان، هم انديشي و تجليل از مجاهدت ها ، هدف اصلي برگزاري اين آئين بوده است.
خبرنگاران ايثارگر نيز ضمن تشكر از نگاه رسانه اي مدير كل بنياد مازندران ، خواستار تشكيل انجمن خبرنگاران ايثارگر شدند.
در پايان اين نشست، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با اهداي لوح تقدير ، از خبرنگاران ايثارگر تجليل و تقدير بعمل آمد.
گفتني است حضور در منزل شهيد گرانقدر نقي تقوي جهت تسليت درگذشت فرزند شهيد در شهر ارطه قائمشهر و شركت در مراسم سومين روز درگذشت فرزند شهيد معظم موسي موسي زاده در كارمزد سوادكوه و ديدار حضوري با تعدادي ازايثارگران در محل كار ، از ديگر برنامه هاي امروز مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار