احساس نیاز به کتابخوانی نشانه حیات فرهنگی یک جامعه است\
  • ولیپور در گفتگوی صمیمی با کتابداران شهرستان نور:

احساس نیاز به کتابخوانی نشانه حیات فرهنگی یک جامعه است

  • کد خبر: 213574
  • چاپ
  • انتشار: 20 مرداد 1397 - 20:22

استنادنیوز؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با همراهی گروهی از همکاران ستادی از کتابخانه های عمومی شهرستان نور بازدید کرد


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به همراهی گروهی از همکاران ستادی در بازدید از کتابخانه های عمومی نور در گفتگوی صمیمی با کتابداران ضمن قدردانی از زحماتی که در طول جشنواره کتابخوانی رضوی کشیده شد، اظهار داشت: حرکت رو به جلویی که بواسطه این برنامه ها شاهد هستیم خوب است اما زمانی موفقیت تضمین می شود که موج مراجعه به کتابخانه ها جاری شود.

وی افزود: کتابخانه های عمومی هدایت صحیح مطالعاتی را رقم می زنند و کتابداران بعنوان مشاوران امین برای تحقق این مهم باید هر چه بیشتر به علم و دانش و روزآمدی مجهز شوند.

ولیپور بهینه سازی کتابخانه ها را یکی از شروط اصلی پیشرفت دانست و گفت: فراهم آوردن فضای مناسب کتابخانه ای وظیفه ای بر عهده مدیران است که برای تحقق آن انگیزه و تلاش وجود دارد و با وجود همه مشکلات گام های مهمی هم برداشته شده است که با تمام توان ادامه دارد.

وی همچنین احساس نیاز به کتابخوانی را نشانه حیات فرهنگی یک جامعه دانست و گفت: خانواده ها برای زنده نگه داشتن این حس باید هوشیار و کوشا باشند و فرهنگ کتابخوانی را در بین فرزندان خود تقویت کنند تا در دام سراب های فرهنگی گرفتار نشوند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار