آموزش 26 هزار شهروند در زمینه تفکیک زباله از مبدأ صورت گرفت\

آموزش 26 هزار شهروند در زمینه تفکیک زباله از مبدأ صورت گرفت

  • کد خبر: 213576
  • چاپ
  • انتشار: 20 مرداد 1397 - 23:23

استنادنیوز؛مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز مازندران اظهار کرد: به 26 هزار نفر از شهروندان در بخش های مختلف آموزش های لازم در زمینه تفکیک زباله از مبدأ ارائه گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز استان، عباس رجبی، مدیرعامل این سازمان به اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء اشاره نموده و اظهار داشت: این طرح با جانمایی 58 کلبه تحت عنوان تپش در نقاط مختلف شهر در حال اجراست و اجرای آن با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و نیز همراهی مسئولان و شهروندان گسترش پیدا خواهد کرد.

وی فرهنگ سازی و آموزش شهروندی را گام موثری در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان ، به 26 هزار نفر از شهروندان در بخش های مختلف آموزش های لازم در زمینه تفکیک زباله از مبدأ ارائه گردید.

رجبی آموزش را رکن اساسی فعالیت های سازمان مدیریت پسماند دانست و ادامه داد: بر این اساس، فرهنگ سازی و آموزش این طرح در مدارس، مساجد، اصناف، ادارات در دستورکار قرار گرفته و اجرایی شد.

این مسئول با قدردانی از همراهی شهروندان در تفکیک زباله، تصریح کرد: طرح تفکیک پسماند شهر در بخش های مختلفی مانند آپارتمان ها، اصناف، مراکز تجاری، صنعتی و بخش های درمانی نیز عملیاتی گردید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: این سازمان از ظرفیت های موجود در اجرای این طرح استفاده کرده و از ارائه پیشنهادات کارشناسان و شهروندان استقبال خواهد نمود



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار