آبانماه، آخرین زمان بررسی CFT/ هنوز فرصت باقی است\

آبانماه، آخرین زمان بررسی CFT/ هنوز فرصت باقی است

  • کد خبر: 213581
  • چاپ
  • انتشار: 21 مرداد 1397 - 06:49

استنادنیوز؛ عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد در مجمع FATF  که چندی پیش برگزار شد، به کشورمان فرصت دادند تصمیم نهایی خود را تا آبان ماه اعلام کند از این رو هنوز فرصت برای بررسی موضوع مذکور وجود دارد.

جلال میرزایی در خصوص اتمام زمان مسکوت ماندن 2 ماهه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم و روند رسیدگی به این امر در قوه مقننه، گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه که بر اساس دستور رهبر انقلاب و با حضور سران سه قوه تشکیل می شود، این موضوع را بررسی کرده است.

نظر شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه در پیگیری CFT  تاثیرگذار است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون مراجع ذیربط در حال جمع بندی موضوع مذکور هستند.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد نتیجه جمع بندی مراجع مذکور در رابطه با CFT در روند کار مجلس شورای اسلامی تاثیر جدی خواهد گذاشت.

آبانماه، آخرین زمان بررسی CFT/ هنوز فرصت باقی است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد در مجمع FATF  که چندی پیش برگزار شد، به کشورمان فرصت دادند تصمیم نهایی خود را تا آبان ماه اعلام کند از این رو هنوز فرصت برای بررسی موضوع مذکور وجود دارد.

نمایندگان در نشست علنی (یکشنبه، 20 خردادماه) مجلس شورای اسلامی با درخواست مسکوت ماندن دو ماهه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم با 138 رأی موافق، 103 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار