اعتماد صددرصدی در روابط ایران و آذربایجان حاکم است\
  • الهام علی‌اف؛

اعتماد صددرصدی در روابط ایران و آذربایجان حاکم است

  • کد خبر: 213596
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1397 - 09:20

استنادنیوز؛ رئیس جمهور آذربایجان خاطرنشان کرد: امروز اعتماد صددرصدی در روابط دو کشور حاکم است و این روند را حتماً ادامه خواهیم داد و جمهوری آذربایجان همیشه در کنار ایران خواهد بود.

الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان نیز در دیدار بارئیس جمهور ایران با تأکید بر اینکه کشورش به دنبال افزایش روزافزون سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌ها با ایران است، گفت: طی 5 سال اخیر با اعتماد کاملی که دو کشور ایجاد شده، سطح روابط تهران – باکو به بالاترین سطح روابط ارتقاء یافته که با گذشته قابل مقایسه نیست.

رئیس جمهور آذربایجان خاطرنشان کرد: امروز اعتماد صددرصدی در روابط دو کشور حاکم است و این روند را حتماً ادامه خواهیم داد و جمهوری آذربایجان همیشه در کنار ایران خواهد بود.

علی‌اف تصریح کرد: جمهوری آذربایجان بارها تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کرده است و موضع ما در رابطه با ایران منطبق با برادری و حقوق بین‌الملل است.

رئیس جمهور آذربایجان همچنین تلاش مضاعف برای تحکیم مناسبات دو جانبه را مورد تأکید قرار داد و گفت: حتماً تکمیل طرح‌ها و توافقات دو جانبه بویژه راه آهن رشت آستارا را با سرعت پیگیری خواهیم کرد و مطمئن باشید هیچ‌کس نمی‌تواند در روابط برادرانه دو کشور خدشه ایجاد کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار