احداث بلوار و پل آزادگان نکا در 103 روز، نمادی از توانستن است\
  • استاندار مازندران در مراسم افتتاح پل آزادگان نکا:

احداث بلوار و پل آزادگان نکا در 103 روز، نمادی از توانستن است

  • کد خبر: 213651
  • چاپ
  • انتشار: 27 مرداد 1397 - 11:33

استنادنیوز؛اسلامی استاندار مازندران گفت:پل آزادگان نکا و بلوار احداث شده در 103 روز، نمادی از توانستن است که نشان داد می توان با ضوابط استانداردها به مردم خدمت کرد

محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از پل آزدگان شهر نکا، با بیان این که وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین، یک تکلیف همگانی است، یادآور شد: شان و منزلت ما و همه مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است و باید از حداکثر منابع استفاده کنیم.

اسلامی با اشاره به این که وحدت کلمه و چنگ زدن به ریسمان الهی موجب پیشرفت است و کسانی که خط کشی و دسته بندی می کنند در خط شیطانند، افزود: بحمدالله امروز در سراسر استان وحدت و همدلی برقرار است و تلاش ما این است که مدیریت ها؛ مومن، وفادار و متعهد و پاکدست و خدمتگزار باشند و مردم از خدمات حس ملموس داشته باشند و این؛ تمام اراده دولت و تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به سفر وزیر نیرو به مازندران طی دو روز گذشته ، اظهار داشت: طرح های بزرگی در حوزه آب ، برق و فاضلاب در استان بالغ بر 2500 میلیارد تومان در این دو روز افتتاح گردید و در جهت رفع افت ولتاژ برق به عنوان دغدغه مردم گام مهمی برداشته شد.

استاندار، ابراز کرد: مدرن ترین نیروگاه گازی پس از پیروزی انقلاب نیروگاه کاسپین است که در نوشهر ساخته و با حضور وزیر نیرو افتتاح شد و کاستی تامین برق در مازندران را جبران نمود و با طرح های افتتاح شده امرز به حالت عادی در حوزه برق بازگشتیم.

اسلامی، خاطر نشان ساخت: سعی کردیم با تغییر ساعات کاراداری و استفاده از ژنراتورهای مستقر در ادارات بالغ بر 100 مگاوات برق تولید کنیم و صرفه جویی 300 مگاواتی را رقم زدیم.

اسلامی ساخت پل آزادگان را هم نمونه ای از خدمتگزاری بی منت به مردم دانست و گفت: پل آزادگان نکا و بلوار احداث شده در 103 روز، نمادی از توانستن است که نشان داد می توان با ضوابط استانداردها به مردم خدمت کرد.

استاندار مازندران با اشاره به این که آب رودخانه نکا هرگز قطع نخواهد شد، افزود: ما در این خصوص جلسات و پیگیری های فراوانی داشتیم و هرگز اجازه نخواهیم داد حیات و اکوسیستم این رودخانه آسیب ببیند و این یک اصل قطعی است و شدیدا کنترل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که باید در هرکسوتی از توان و ارزش پول ملی خود حفاظت کنیم، گفت: با احتکار و گران فروشی و هرگونه سوء استفاده ناشی از بهانه جویی های نادرست از بازار ارز قاطعانه برخورد خواهیم کرد.  فاز نخست پل آزادگان نکا با هدف کاهش گره ترافیکی و باز شدن قفل چندین ساله ترافیک این شهر با حضور استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

پل آزادگان به طول 100 متر با ارتفاع هفت متر و با هزینه حدود 12 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار