طرح همیار مشاور زمینه های تصمیم گیری سالم را در گروه های همسال ایجادمی کند\

طرح همیار مشاور زمینه های تصمیم گیری سالم را در گروه های همسال ایجادمی کند

  • کد خبر: 213664
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1397 - 09:06

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با طرح همیار مشاور می توان زمینه های تصمیم گیری سالم را در گروه های همسال ایجاد کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «عسکری نیکزاد» در افتتاحیه همایش همیار مشاور استان مازندران که در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد، اظهار داشت: همیار مشاور می تواند به قانون پذیری دانش آموزان سرعت بیشتری بخشیده و آنها را نسبت به آسیب ها بیمه کند.

وی با بیان اینکه همسالان بهتر یکدیگر را درک و از شرایط هم باخبرند، ادامه داد: ارتباط عاطفی و صمیمیتی که بین دانش آموزان هم سن و سال وجود دارد موجب اعتماد شده و می تواند بهترین بستر برای کمک به بهبود مسائل اجتماعی و فردی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه همیار مشاور بهترین بستر برای بهره مندی از فرصت ها در جهت ارتقای مهارت های دانش آموزی است، تصریح کرد: با این طرح می توان زمینه های تصمیم گیری سالم را در گروه های همسال ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همیار مشاور موجب ترویج فرهنگ کمک و نوعدوستی می شود، بیان کرد: ما نمی توانیم نسبت به مشکلات دیگران بی اعتنا باشیم و در آموزش های همیار مشاور یاد می گیریم که نسبت به هم مسئول بوده و نگران هم باشیم.

نیکزاد همیار مشاور را تسهیل کننده شرایط مشاوره در مدارس دانسته و ابراز کرد: دانش آموزان از شرایط همسالان خود آگاهی بیشتری داشته و می توانند کمک رسان خوبی به مشاوران مدارس باشند.

وی با بیان اینکه یک همیار مشاور خوب رازدار و مورد اعتماد است، تصریح کرد: همیار مشاوران با دوستان و همکلاسی های خود ارتباط صمیمی برقرار کرده و زیر نظر مشاوران مدرسه و با هماهنگی آنها کار می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خطاب به دانش آموزان گفت: سعی کنید اطلاعات تان را بروز کرده و از مشاوران کمک بگیرید. همواره اهداف بزرگ داشته باشید و در جهت اهداف تان با برنامه ریزی پیش رفته و از شکست نترسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار