شورای شهر سلمانشهر منحل شد\

شورای شهر سلمانشهر منحل شد

  • کد خبر: 213668
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1397 - 09:59

استنادنیوز؛ شورای اسلامی شهر سلمانشهر از توابع شهرستان عباس آباد در غرب مازندران منحل شد

حق الله کثیری فرماندار عباس آباد  درباره انحلال شورای اسلامی سلمانشهر گفت: در پی درخواست فرماندار ی عباس آباد مبنی بر رسیدگی به قصور وظایف شورایی اعضای شورای اسلامی سلمانشهر و اعتراض مردم  و کاندیدای شورای شهر مبنی بر تخلف و هزینه در انتخابات شورایی شهر ،طی یکسال گذشته این موضوع در دستور کار  هئیت حل اختلاف شورای استان  قرار گرفت.

کثیری افزود: پس از بررسی های لازم مدت ۱۰ روز به شورای اسلامی سلمانشهر برای انتخاب شهردار فرصت داده شد اما این شورا بازهم نتوانست به ابتدایی ترین وظیفه خویش عمل کند و در طول مدت یکسال از عمر فعالیت شورای سلمانشهر،اعضادر انتخاب شهردار تفاهم نداشتند.

فرماندار عباس آباد اضافه کرد: بر این اساس با پیشنهاد شورای اسلامی استان ، مراتب در دستور کار هئیت حل اختلاف مرکزی قرار گرفت و پس از رای هئیت حل اختلاف مرکزی و ابلاغ ان به وزارت کشور و استانداری مازندران ، شورای اسلامی سلمانشهر منحل شد.

کثیری اظهار داشت: بر اساس قانون تا انتخابات آینده شوراهای اسلامی ، استاندار مازندران قائم مقام شورای اسلامی سلمانشهر است.

 وی آموزش  شوراها و  یادگیری رفتار جمعی را حلقه مفقوده بیشتر شوراها دانست و خاطر نشان کرد: بازنگری و اصلاح قانون شوراها و نظارت دقیق و بدون اغماض و رسیدگی به تخلفات آنها می تواند این دست از مشکلات شورایی را کاهش دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار