شعار و روزشمار هفته دولت در مازندران مشخص گردید\

شعار و روزشمار هفته دولت در مازندران مشخص گردید

  • کد خبر: 213684
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1397 - 19:52

استنادنیوز؛دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران، گفت: از سوی شورای اطلاع رسانی دولت شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی به عنوان شعار هفته دولت امسال انتخاب گردید

احمد مظفری، افزود: در استان مازندران نیز روزشماری برای اجرای برنامه های هفته دولت تهیه و به فرمانداری ها و دستگاه ها ارسال گردید.

مظفری به عناوین هفته دولت در مازندران اشاره کرد و گفت : روز جمعه 2 / 6 / 97 اولین روز هفته دولت به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط معنوی، شنبه 3 / 6 / 97 دومین روز هفته دولت به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط اقتصادی و شفافیت و روز یکشنبه 4 / 6 / 97 سومین روز هفته دولت به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط خدمت، کارآمدی و پاسخگویی نامگذاری شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران خاطرنشان کرد: دوشنبه 5 / 6 / 97 به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط اجتماعی و فرهنگی، سه شنبه 6 / 6 / 97 به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط توسعه و محرومیت زدایی، چهارشنبه 7 / 6 / 97 به عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط آرامش، امنیت و اقتدار ملی و آخرین روز هفته دولت، هشتم شهریور به عنوان دولت تدبیر و امید، شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودان ولایت پذیری وخدمت نامگذاری شده است .

سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت استان از حضور نماینده دولت در مازندران و بازدید از مناطق محروم استان خبر داد و یادآور شد: در روز هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان سرافراز دولت رجایی و باهنر مراسم بزرگداشتی به طور همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران در پایان تاکید کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت در دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها تشکیل شده و برنامه های هفته دولت در قالب روز شمار عملیاتی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار