همزمان با هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه آبرسانی در مازندران افتتاح می شود\

همزمان با هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه آبرسانی در مازندران افتتاح می شود

  • کد خبر: 213688
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1397 - 20:30

استنادنیوز؛مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت در هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه آبرسانی به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه آبرسانی در شهرهای بهشهر، ساری، کیاسر، سوادکوه ، قائمشهر، سیمرغ، فریدونکنار و شیرود به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس ذاکری با اعلام خبر بالا افزود: طرحهای قابل بهره برداری در هفته دولت شامل؛ حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با آبدهی ۱۳۵ لیتر در ثانیه، اجرای ۹۰۰ متر خط انتقال آب ، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، احداث یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی، تهیه ونصب ۱۱ فیلتر حذف آهن و منگنز، ۵۱ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، احداث ۳ رشته خط انتقال نیرو به قدرت ۴۰۰ کیلووات ، احداث ۴۰ متر مربع اطاقک ، ۶۰۰ مترمربع محوطه سازی و حصارکشی می باشد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، اعتبار صرف شده برای افتتاح و یا بهره برداری از این طرحها را ۱۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دانست.

وی، به پروژه هایی که عملیات اجرایی آن همزمان در هفته دولت آغاز می شود اشاره و تصریح کرد: این پروژه ها شامل؛ احداث تصفیه خانه به ظرفیت ۱۰۰ لیتر در ثانیه، احداث مخزن جمع کننده به حجم ۵۰۰ متر مکعب، احداث حوضچه های آبگیر ، ته نشینی و زلال سازی گندزدایی به حجم ۳۶۵۰ مترمکعب است.

مهندس ذاکری مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این طرحها را ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران از اصلاح و توسعه ۵۱ هزارمتر شبکه آبرسانی به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات در نواحی فاقد شبکه، تامین آب مورد نیاز با فشار مناسب ، تعویض لوله های فرسوده و کاهش هدر رفت آب خبر داد و گفت: این طرح به صورت نمادین در شهر ساری آغاز می شود.

گفتنی در مجموع بیش از ۳۵هزار خانوار از مزایای این طرحها در مازندران برخوردار می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار