پرداخت قبوض گاز به صورت قسطی\

پرداخت قبوض گاز به صورت قسطی

  • کد خبر: 213689
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1397 - 20:42

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت ، مشترکان می توانند با مراجعه به ادارات گازرسانی شهرها، قبوض گاز خود را به صورت قسطی  پرداخت کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " اظهار کرد: مشترکانی که مبلغ پرداختی قبوض آن‌ها بالا است و جزو مشترکان پرمصرف محسوب می‌شوند و یا انشعاب گاز آن‌ها به دلیل عدم پرداخت قبوض قطع شده است، می‌توانند بدهی خود را به این شرکت به صورت اقساطی پرداخت کنند.

وی در خصوص مشترکانی که انشعاب گاز آن‌ها قطع شده است، اظهار کرد: این مشترکان به علت عدم پرداخت سه دوره از قبض‎‌های‌شان، انشعاب گاز آن‌ها قطع می‌شود. لازم به ذکر است که هر دوره از این قبض‌ها 35 روزه بوده که البته قبل از قطع انشعاب آن‌ها، در طی این سه دوره به مشترکان فوق سه بار اخطار داده می‌شود و در صورت عدم‌پرداخت به موقع این بدهی توسط مشترکان که این مهلت پرداخت مدت زمانی یک هفته‌ای است، انشعاب گاز آن‌ها قطع می‌شود.

احمدپور در رابطه با نحوه پرداخت این بدهی‌ها گفت: امکان پرداخت اقساطی برای این مشترکان که انشعاب گاز آن‌ها قطع شده است و یا مبلغ گاز‌بهای آن‌ها در قبض‌های‌شان بالا است مهیا شده و این مشترکان می‌توانند با مراجعه به ادارات گازرسانی شهرها ، مبلغ گاز بهای خود را تقسط کنند.

وی تصریح داشت: این مشترکان می توانند با مراجعه به ادارات گاز رسانی، درخواست تقسط بندی را مطرح کرده و این ادارات نیز تا پنج قسط، قبوض را قسط بندی می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران افزود : حجم بدهی‌های مشترکان گاز صنایع، نیروگاهها، جایگاه‌های سی.ان.جی، برخی از دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بابت عدم پرداخت قبوض گاز به دولت در ابتدای سالجاری حدود 174 میلیارد تومان برآورد می شود.

احمدپور عنوان کرد: این شرکت در راستای کاهش میزان مراجعات و صرفه جویی در زمان و هزینه مشترکین خود با بررسی درخواست های متداول مردم و در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین و اخذ خدمت در کمترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی سیستم پیامکی نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به راه‌اندازی دریافت و پرداخت قبوض آنلاین برای مشترکین اشاره و اعلام کرد: مشترکین ما می‌توانند با ارسال  کد اشتراک* 5 * شماره کنتور به شماره 200020194 نهایتا ظرف مدت 24 ساعت قبض جدید خود را دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

عكس هاي مرتبط :



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار