همدلی و یکصدایی مهمترین عامل تقویت گفتمان در سطح ملی و درون سازمانی است\

همدلی و یکصدایی مهمترین عامل تقویت گفتمان در سطح ملی و درون سازمانی است

  • کد خبر: 213691
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1397 - 21:02

استنادنیوز؛آرزو ولیپور در  جلسه شورای اداری روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های مازندران اظهار کرد همدلی و یکصدایی مهمترین عامل تقویت گفتمان هم در سطح کلان ملی و هم در سطح درون سازمانی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، جلسه شورای اداری روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های مازندران، صبح امروز (دوشنبه 97/5/29) به ریاست مدیرکل برگزار شد.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه، با اشاره به برگزاری مطلوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که با زحمات و پیگیری های روسای ادارات و کتابداران استان همانند سال گذشته مشارکت 50 هزار نفری مردم را در پی داشته است، اظهار داشت: این اتفاق مهم فرهنگی در کنار سایر فعالیت ها و خدماتی که از سوی کتابخانه های عمومی در سطح استان در حال برگزاری است، در صورتی که بیشتر و بهتر در معرض اطلاع مردم قرار گیرد، امید اجتماعی در زمینه فرهنگ را تقویت می کند.

وی افزود: هفته دولت بهترین زمان برای بیان دستاوردهای مهمی است که بیان آنها با وجود مشکلات موجود، همه را امیدوار کند و کتابخانه های عمومی در این زمینه به خود افتخار می کند و می بالد که حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

ولیپور با بیان اینکه تعاملات بیشتر و هدفمندتر با دیگر مسئولین و نخبگان در شهرستان ها، کیفیت اجرای برنامه ها را بیشتر و موثرتر می کند، گفت: همدلی و یکصدایی مهمترین عامل تقویت گفتمان هم در سطح کلان ملی و هم در سطح درون سازمانی است و همانند گذشته باید با اتحاد گفتمانی بین مجموعه همکاران استان به اعتلای فرهنگ کتابخوانی بیندیشیم و بدان عمل کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تاکید بر لزوم درخشش فرهنگ در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی را سربازان فرهنگی انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: اگر گوش به فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری باشیم از گردنه ها به سلامت عبور می کنیم و می توانیم منشأ تقویت گفتمان اصیل خود باشیم.

گفتنی است در این جلسه شاخص های عضو و امانت کتاب و روند توسعه سرانه فضای کتابخانه ای و برخی مشکلات موجود در شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی جهت هم افزایی بیشتر بین مدیریت اداره کل و ادارات شهرستان مطرح شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار