کشف 30 میلیارد ریال کالای احتکار شده از انباری در شهرستان ساری\
  • جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف 30 میلیارد ریال کالای احتکار شده از انباری در شهرستان ساری

  • کد خبر: 213705
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1397 - 10:48

استنادنیوز؛سرهنگ مفخمی شهرستانی از دستگیری فردی که  اقدام به دپوی لوازم خانگی و عدم عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیر مجاز کرده بود،خبر داد


به گزارش استنادنیوز سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی و برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی و در جهت توسعه و ارتقاء تعامل با اداره صنعت و معدن و تجارت در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا توسط فردی در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با شناسایی متهم به احتکار کالا به نام "الف – ق"  که اقدام به دپوی لوازم خانگی و عدم عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیر مجاز کرده بود، این فرد را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی محل دپوی کالا ، ماموران پلیس آگاهی با همکاری مسئولان تعزیرات حکومتی استان و نماینده اداره صنعت معدن و تجارت از انبار کالا بازدید کردند که در نتیجه موفق شدند، اقلام زیادی از کالا شامل یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا، لباسشویی، تلویزیون ال ای دی ، ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروفر و....... را کشف کنند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برابر دستور مقام قضائی کلیه کالا ها در انبار پلمپ شد و با تشکیل پرونده قضائی، اقدامات لازم و مقتضی برای عرضه و توزیع کالاها در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم، افزود: احتکار و قاچاق کالا پدیده شومی است که به اقتصاد کشور ضربه شده و موجب افزایش بیکاری و اخلال در اقتصاد کشور می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار