170 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به مردم مازندران طی 70 روز پرداخت شد\

170 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به مردم مازندران طی 70 روز پرداخت شد

  • کد خبر: 213713
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1397 - 10:31

استنادنیوز؛اسلامی استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت در جمع نمازگزاران مرکز مازندران اظهار کرد:طی 70 روز گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به مردم در استان پرداخت کردیم

محمد اسلامی به مناسبت هفته دولت در جمع نمازگزاران مرکز مازندران اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه اخلاق بودند و نشان دادند می‌توان پاسخگو و ساده زیست بود و ما را اصل اصیل انقلاب کند و از آنها به عنوان الگوی واقعی یاد کنیم و در جهت سعادتمندی کشور و استان اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این است جمهوری اسلامی را ناکارامد جلوه دهد و در جهت تخریب نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

استاندار مازندران افزود: دشمنان در فضای مجازی به گونه‌ای نشان می‌دهند که نظام جمهوری اسلامی فاسد است در حالی که در طول ۴۰ سال بر اساس رای مردم انتخاب شدند و کاروان خدمت را به 40 سالگی رساندند.

این مسؤول اضافه کرد: اگر در هسته‌ای دارای ظرفیت هستیم متاثر از خودباوری و ایمانی است که نیروهای جوان آن را به ثمر رساندند.

اسلامی با بیان اینکه  هدف دشمن باور و ارزش و مردم است گفت: وزیر عربستان اعلام می‌کند که درگیری آنها با ما مبنایی است و با قانون ما مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه با تقابل دو اسلام مواجه هستیم و اغفال اذهان مردم و جوانان را درگیر هستیم ادامه داد: اکنون با تهاجم مواجه هستیم نباید تدافعی عمل کنیم بلکه باید تهاجمی جواب دهیم و مسؤولان باید کاری کنند تا دشمن ذهن مردم و جوانان را تخریب نکند.

استاندار مازندران اظهار کرد: امروز به همدلی و هوشیاری بیش از گذشته نیاز داریم تا به پیشرفت برسیم.

این مسؤول با بیان اینکه دولت در پنج سال اخیر ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه زیرساختی انجام داد گفت: یک نمونه هزینه هزار میلیارد تومانی گازرسانی به مناطق محروم بوده است.

اسلامی بیان کرد: طی 70 روز گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به مردم در استان پرداخت کردیم.

وی گفت: 6.5 میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی داریم و تولیدات ما در مسیر رشد قرار دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه کمیته مرکبات در دستور کار قرار گرفت که سال گذشته صادرات چهار برابر شد گفت: در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم باید صادرات و تولیدات را گسترش دهیم تا لطمه‌ای به کشاورزان وارد نشود و بازارهای همسایه فرصت خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی ما است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار