سرقت میلیاردی دو کارمند از انبار شرکت توزیع کننده لوازم خانگی\

سرقت میلیاردی دو کارمند از انبار شرکت توزیع کننده لوازم خانگی

  • کد خبر: 213716
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1397 - 12:05

استنادنیوز؛رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو کارمند یکی از شرکت های توزیع کننده لوازم خانگی خبر داد

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو کارمند یکی از شرکت های توزیع کننده لوازم خانگی خبر داد که طی چند ماه گذشته اقدام به فروش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومانی از اموال متعلق به شرکت کرده بودند .

سرهنگ کرم یوسف وند در توضیح این خبر گفت: پرونده ای از کلانتری 168 سیزده آبان به دادخواهی نماینده حقوقی یک شرکت توزیع لوازم خانگی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد که طی آن شاکی پرونده مدعی بود که دو نفر از کارکنان شرکت با سوء استفاده از عدم نظارت مستقیم در خصوص کالاهای داخل یکی از انبارهای شرکت، لوازم خانگی عودت شده از شهرستان ها را به دفتر مرکزی شرکت در تهران واصل نکرده و در ادامه اقدام به فروش آنها در سطح بازار کردند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه یکی از متهمین به نام فرشاد وی را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند؛ فرشاد در همان تحقیقات اولیه صراحتا به همدستی همکار خود به نام جواد اعتراف کرد و عنوان کرد که تمامی سرقت ها را به کمک جواد انجام داده است؛ در ادامه جواد نیز پس از شناسایی مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات پلیسی صراحتا به فروش اموال شرکت در طول هشت ماه گذشته اعتراف کرد.

جواد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود هشت ماه قبل تاکنون با همراهی فرشاد اقدام به سرقت از شرکت نموده ام. برخی از لوازم را به مصرف شخصی رسانده و الباقی را در بازارهای سطح شهر تهران به فروش رساندیم.

سرهنگ کارآگاه یوسف وند در پایان گفت: با بررسی بعمل آمده، ارزش واقعی کالاهای سرقت شده بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام شده و متهمین با قرار قانونی در اختیار مقام محترم قرار گرفتند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار