قرارداد 164 میلیاردی برای تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران بسته شد\

قرارداد 164 میلیاردی برای تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران بسته شد

  • کد خبر: 213747
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1397 - 11:03

استنادنیوز؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران گفت: تاکنون از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای ۱۶۴ میلیارد تومان تسهیلات قرارداد در استان بسته شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل، چهار طرح در بخش‌های عمرانی، برق و جهاد کشاورزی در دومین روز از هفته دولت با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در جویبار به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران با بیان اینکه با تصویب دولت و مجلس،  ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مازندران در مرحله نخست اختصاص پیدا کرد، اظهار کرد: تا به امروز برای دریافت ۱۶۴ میلیارد تومان تسهیلات قرارداد بستیم که این تسهیلات در روستاها برای امور تولیدی و ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است.

حسن خیریانپور تصریح کرد: در هفته دولت امسال در استان ۵۵۴ طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت خوبی در تولید انواع محصولات شیلات، زراعت و دام و طیور دارد، اظهار کرد: میزان تولید سالانه استان مازندران بیش از ۶ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی بوده است.

وی افزود: تا پایان سال 96 میزان صادرات ما ۳۹۰ میلیون دلار بوده و درصدد هستیم تا  پایان سال‌جاری و با هدف‌گذاری انجام شده توسط استاندار مازندران و تمامی دستگاه‌های اجرایی این رقم را به ۳ میلیارد دلار افزایش دهیم.

فرماندار جویبار نیز با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۰ طرح با اعتبار بیش از ۲۱ میلیارد تومان در جویبار به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: اعتبار عمرانی سال جاری در این شهرستان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که برای ۱۵۰ طرح در نظر گرفته شده است.

در دومین روز از هفته دولت، افتتاح طرح پرورش ماهی خاویار ، چهار پست برق و کانال لاینیگ در شهرستان جویبار انجام شد.

در طرح پروش ماهی خاویار که در روستای پهناب انجام شد سالانه 10 تن گوشت، 100 کیلو خاویار به‌دست می‌آید و هزینه اجرای آن ۸۵۰ میلیون تومان است و برای دو نفر اشتغال ایجاد شد.

در مراسم افتتاح تقویت ترانس برق که به صورت پایلوت در روستای سید زین العابدین برگزار شد چهار طرح تقویت ترانس و اصلاح شبکه با هزینه بالغ بر ۳۱۳ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در بخش کشاورزی هم، کانال بتنی لاینینگ به طول 7 کیلومتر و هزینه 378 میلیون تومان در روستای کوکنده به بهره‌برداری رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار