400 مگاوات برق جدید در مازندران وارد مدار برق رسانی شد\

400 مگاوات برق جدید در مازندران وارد مدار برق رسانی شد

  • کد خبر: 213749
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1397 - 11:27

 استنادنیوز؛نماینده عالی دولت در مازندران، آیین بهره برداری از پروژه های برق رسانی مازندران یادآور شد: امسال 400 مگاوات برق جدید وارد مدار برق رسانی استان شده است

مهندس اسلامی در آیین بهره برداری از پروژه های برق رسانی مازندران که در ساری برگزار شد، افزود: با توجه به بالا بودن مصرف برق در مازندران، اضافه شدن این میزان برق در شبکه در رفع مشکلات قطعی برق کارگشا است.

مقام عالی دولت در مازندران، خاطرنشان ساخت: تابستان امسال و در زمان اوج پیک مصرف برق حدود یکهزار مگاوات افزایش مصرف برق را درمازندران داشتیم که از طریق مدارهای اضطراری توانستیم مشکلات امسال را جبران بکنیم.

استاندار مازندران، عنوان کرد: در زمان اوج مصرف برق امسال با وارد کردن مدارهای اضطراری توانستیم 400 مگاوات کمبود برق مورد نیاز را جبران بکنیم.

وی از وارد کردن مدارهای اضطراری به عنوان کارهای مقطعی برای جبران این مشکلات نام برد و یادآور شد: ایجاد زیر ساخت هایی نظیر افزایش پست های برق و خطوط می تواند مشکلات این بخش را طولانی مدت رفع بکند.

بر اساس اعلام شرکت برق منطقه ای مازندران، میزان تولید برق این استان حدود یکهزار و 800 مگاوات است ولی میزان مصرف در ساعات پیک به بیش از سه هزار مگاوات می رسد.

میزان کمبود برق مازندران در زمان پیک مصرف بیش از یکهزار مگاوات است که از طریق شبکه توزیع کشور تامین می شود.

هفته دولت امسال 545 پروژه در مازندران با اعتباری بالغ بر 4192 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و یا کلنگ آن ها به زمین زده خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار