سفر هیئت اقتصادی مازندران به ایتالیا\

سفر هیئت اقتصادی مازندران به ایتالیا

  • کد خبر: 21375
  • چاپ
  • انتشار: 15 آذر 1395 - 16:10

هیئت اقتصادی مازندران عازم استان مارکه ایتالیا شد.

در این سفر  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در رأس هیئت 36 نفری اقتصادی ، تجاری ، دانشگاهی ، صنعتی و گردشگری   مازندران عازم استان مارکه ایتالیا شد .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه در این سفر چهار روزه با دعوت لوکا چریشولی استاندار مارکه ایتالیا ، 21 فعال اقتصادی بخش خصوصی و 15 مدیر و مسئول بخشهای مختلف دولتی مازندران حضور دارند افزود : این سفر در راستای سفر تیر ماه امسال استاندار و هیئت 46 نفره مارکه ایتالیا به مازندران صورت گرفت.

حسن خیریان پور ، هدف از این سفر را بررسی ، پیگیری و اجرای مفاد 12 بند از تفاهم نامه همکاری بین استانهای مازندران و مارکه ایتالیا اعلام کرد و افزود : در این تفاهم نامه ، طرحهای سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری ، برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی ، گسترش همکاری های کشاورزی ، صنعتی با تکیه بر صنایع کوچک و متوسط از جمله دام و طیور و فناوریهای بذر و نهال ، شیلات و خدمات فنی و مهندسی ، صدور دانش فنی ، همکاریهای دانشگاهی از جمله تبادل استاد و دانشجو در زمینه های طراحی ، ساختمان و مبلمان با محوریت نظام مهندسی بررسی و عملیاتی خواهد شد.

به گفته خیریان پور ؛ قرار بود این هیئت با سرپرستی ربیع فلاح استاندار مازندران عازم مارکه ایتالیا شود که استاندار به منظور پیگیری خسارت برف اخیر به کشاورزان مازندرانی ، از همراهی با این هیئت صرف نظر کرد.
**از استاندار محترم بخاطر اولویت دانستن رسیدگی به موضوع مهم خسارات وارده به کشاورزان مازنی بدلیل بارش های برف اخیر نسبت به سفرشان به ایتالیا تشکر و قدردانی دانی می نمائیم.**



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار