افتتاح چهار طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال در بابل\
  • در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار مازندران صورت گرفت::

افتتاح چهار طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال در بابل

  • کد خبر: 213760
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1397 - 10:55

استنادینوز؛در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مهندس اسلامی؛ مقام عالی دولت در استان، چهار طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال در بابل افتتاح شد

این طرح ها شامل گازرسانی به 45 روستای جنوب بابل در بخش های بندپی شرقی، بندپی غربی و بابلکنار به اعتبار حدود 180 میلیارد ریال بوده است.

همچنین در این روز آبرسانی به 23 روستای بخش لاله آباد با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد ریال و نیز یک واحد دامداری در روستای رمنت با سرمایه گذاری بالغ بر 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شرکت صنایع چوبی لاوین با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در روز سه شنبه در بابل بوده است.

استاندار مازندران در آیین بهره برداری طرح آبرسانی به 23 روستای لاله آباد بابل بیان کرد: تامین آب شرب مردم مازندران یکی از اولویت های دولت محسوب می شود و این امر در روستاها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

استاندار مازندران همچنین در مراسم افتتاح شرکت صنایع چوبی لاوین هم گفت که نگاه خلاقانه در تولید می تواند بازارهای داخلی و خارجی را تصاحب کند.

گفتنی است؛ چهار طرح عمرانی و تولیدی در پنجمین روز از هفته دولت با عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط توسعه و محرومیت زدایی با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار بابل، مدیر عامل شرکت آبفار استان و مسئولان شهرستانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت 78 طرح عمرانی، تولیدی و زیربنایی در بابل با اعتبار بیش از 660 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار