ايجاد فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران 63درصد رشد داشت\
  • در دولت تدبير و اميد؛

ايجاد فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران 63درصد رشد داشت

  • کد خبر: 213763
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1397 - 11:47

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ایجاد ۵۷ هكتار فضای سبز فضای سبز با رشد ۶۳ درصدی در دولت تدبیر و امید خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به توسعه فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: رشد و توسعه فضای سبز موجب پویایی و نشاط در بخش تولید و صنعت می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: کاشت درخت و توسعه فضای سبز یکی از اقدامات مهم در سطح شهرکها و نواحی صنعتی است.

موسوی بیان داشت: تا پایان سال ۹۱ در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۹۰ هکتار فضای سبز ایجاد شد که از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۶ ، ۵۷ هکتار به سرانه فضای سبز اضافه شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ۵۷ هکتار فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی در دولت تدبیر و امید 3870 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی استان در دولت یازدهم، نسبت به قبل از سال ۹۱ ، ۶۳ درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: ۷ کیلومتر پروژه هدایت آبهای سطحی در شهرکها و نواحی صنعتی استان نیز در دولت تدبیر و امید، با هزینه 18690 میلیون ریال انجام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار