آغاز فصل همدلی و همگرایی در سازمان عمران\
  • مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری:

آغاز فصل همدلی و همگرایی در سازمان عمران

  • کد خبر: 213765
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1397 - 12:06

استنادنیوز؛مدیرعامل سازمان عمران با تشریح وضعیت کنونی این سازمان، اظهار داشت: افزایش تعاملات راهبردی و تلاش شبانه‌روزی می تواند ما را برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان کمک نماید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز استان، جابر ملکی، مدیرعامل این سازمان با تشریح خدمات و تلاش های مهدی عبوری در اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: همه ما موظف به همراهی با برنامه های تیم مدیریت شهری هستیم و باید با تلاش مضاعف جایگاه سازمانی را ارتقاء ببخشیم.

در این جلسه که معاونان، مشاوران، مسئولان واحدها و دوایر مختلف سازمان عمران حضور داشتند، ملکی به دوران موثر عمران و آبادانی شهر ساری در زمان مسئولیت و مدیریت عبوری اشاره نمود و تصریح کرد: نسل فردا و آینده ساری بیشتر از امروز خدمات ارزنده مهدی عبوری شهردار ساری در زمینه توسعه ساری را درک خواهند نمود.

مدیرعامل سازمان عمران یادآور شد: از حضور دستگاه‌های نظارتی در ارزیابی عملکرد سازمان عمران قدردانی می کنم و برداشت ما از این حضور، تنها رفع نواقص و تقویت نقاط قوت است و نباید به دنبال سیاه‌نمایی در عملکرد سازمان عمران و شهرداری باشیم.

این مسئول به رصد دقیق عملکرد پرسنل سازمان عمران در امور سازمانی تأکید و گفت: هر فردی که بتواند در راستای تأمین اهداف سازمان عملکرد مناسبی داشته باشد مورد حمایت و استقبال قرار خواهد گرفت و در سوی مقابل، نیز اگر عملکردی مغایر با قانون و برنامه های سازمان صورت گرفت در چرخش و گردش سازمان عمران جایگاهی نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان عمران از آینده بهتر برای سازمان متبوعش سخن گفت و با تشریح وضعیت کنونی این سازمان، اظهار داشت: افزایش تعاملات راهبردی و تلاش شبانه‌روزی می تواند ما را برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان کمک نماید و باید با رویکردی مثبت به آینده سازمان عمران، روزهای درخشانی را برای این مجموعه در نظر بگیریم.

در پایان این جلسه، اعضای شورای اداری سازمان عمران به بیان دیدگاههای خود پرداخته و بر افزایش رویکرد انسجام سازمانی تأکید کردند.

شایان ذکر است، با حکم شهردار ساری، جابر ملکی که پیش از این شهردار منطقه سه بود جایگزین سید حمید هاشمی در سازمان عمران شهرداری مرکز استان شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار