استاندار مازندران از آرزو ولیپور بعنوان مدیر نمونه و تاثیرگذار دستگاه های اجرایی استان تقدیر کرد\

استاندار مازندران از آرزو ولیپور بعنوان مدیر نمونه و تاثیرگذار دستگاه های اجرایی استان تقدیر کرد

  • کد خبر: 213766
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1397 - 12:12

استنادنیوز؛مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در جشنواره شهید رجایی بعنوان مدیر نمونه و تاثیرگذار دسنگاه های اجرایی استان از سوی استاندار مازندران مورد تقدیر قرار گرفت

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت و قدردانی از مدیران و کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی مازندران برگزار شد، از آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بعنوان مدیر نمونه و تاثیرگذار تقدیر شد.

ولیپور در حاشیه این مراسم، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را موهبتی الهی دانست و تاکید کرد: همواره باید تلاش کرد با حفظ روحیه انقلابی و جهادی، محرومیت ها و نقاط ضعف را در عرصه های مختلف برطرف کرد و بویژه در عرصه فرهنگ که با وجود غنای معارف و انبوه فرصت ها، گاهی از آن غفلت می شود و سبب نفوذ و جولان فرهنگ بیگانه می شود.

وی افزود: ما راهی را در اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران آغاز کرده ایم تا با حفظ اصول فعالیت های فرهنگی با محوریت کتاب، اهداف متعالی انقلاب اسلامی را در جامعه ترویج دهیم و با یاری خداوند متعال توانستیم افتخار ثبت فعالیت های اثرگذار را هم در 2 سال گذشته بدست آوریم.

وی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید به یک نماد در مدیریت کشور تبدیل شود تا با همت جمعی مدیران، این سال به نماد خدمت رسانی در مدیریت کشور برای همیشه باقی بماند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار