بهره برداری از 40 پروژه نیمه‌کاره و شاخص ورزشی مازندران تا دهه فجر\

بهره برداری از 40 پروژه نیمه‌کاره و شاخص ورزشی مازندران تا دهه فجر

  • کد خبر: 213781
  • چاپ
  • انتشار: 10 شهریور 1397 - 20:59

استنادنیوز؛حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد:تا دهه فجر، 40 پروژه نیمه‌کاره و شاخص ورزشی در استان به بهره‌برداری می رسد

حبیب حسین زادگان در دومین جلسه شورای اداری ورزش  مازندران در بابلسر، اظهار داشت: سهم ورزشکاران مازندران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نشان داد که حمایت و سرمایه‌گذاری‌های وزارتخانه در مازندران صحیح بوده است.

وی با بیان اینکه 26 درصد ورزشکاران مازندرانی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا بانوان بودند، افزود: تاکنون 11 مدال قطعی در جاکارتا توسط ورزشکاران مازنی کسب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در هفته گرامی‌داشت دولت، 20 پروژه شاخص ورزشی دولتی و خصوصی در مازندران افتتاح کردیم و 700 برنامه فرهنگی‌ورزشی به نمایش گذاشته شده است، گفت: برای دومین سال پیاپی المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی در بابلسر برگزار شد که فضای خوبی از بستر ورزشی در نوار ساحلی فراهم کرده است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه امسال، سال خوب و پرکاری برای ورزش مازندران بود و غنی‌تر و پربارتر از سال‌های قبل بودیم، به پروژه های نیمه تمام ورزشی استان اشاره کرد و افزود: 80 پروژه نیمه کاره ورزشی در مازندران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تا دهه فجر، 40 پروژه نیمه‌کاره و شاخص ورزشی در استان به بهره‌برداری می رسد، خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد امیدواری در مردم نسبت به نظام و دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: توجه به ورزش مازندران نسبت به قابلیت‌های آن عادلانه نیست و استان مازندران همیشه در راس حمایت از دولت تدبیر و امید بوده است.

حسین زادگان با بیان اینکه دشمن، جوانان ایران را هدف گرفته است، گفت: یک سوم جمعیت مازندران را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در بحث توریسم و گردشگری، استان اول کشور هستیم، افزود: در  383 کیلومتر نوار ساحلی استان که فرصت مناسبی برای بهره‌برداری از اوقات فراغت مردم است، هزار ناجی غریق مستقر کردیم که شش میلیارد تومان اعتبار در این بخش اختصاص داده شد.

شناسایی 7000 ورزشکار سازمان یافته در بابلسر

یاسر ابراهیم زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر نیز گفت: دو برنز و یک طلا، سهم بابلسری‌ها در بازی‌های آسیایی جاکارتا بوده که نشان از جایگاه ورزش بابلسر در کشور دارد.

وی افزود: در 12 ماهه سال گذشته، هفت هزار ورزشکار سازمان یافته در بابلسر شناسایی شده که این تعداد در پنج ماهه اول سال 97 تاکنون به چهار هزار و 500 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 33 درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ورزش بابلسر رقم خورده است، خاطرنشان کرد: در هفت روستا در شهرستان بابلسر خانه ورزش احداث شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه تاکنون 15 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی از ابتدای سال 97 توسط ورزشکاران بابلسری کسب شده است، گفت: ورزشکاران بابلسری در بازی‌های آسیایی جاکارتا تاکنون دو مدال برنز و یک مدال طلا کسب کرده اند.

وی افزود: از چهار ورزشکار بابلسری اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، سه ورزشکار موفق به کسب مدال شدند که افتخاری برای شهرستان بابلسر محسوب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه کسب مدال‌های قهرمانی، فقط مربوط به تلاش‌های صورت گرفته در امسال نیست، گفت: پروژه اسکله قایقرانی شهرستان بابلسر در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم زاده افزود: پروژه احداث خانه بوکس و سالن چند منظوره روستای احمدکلا نیز تا پایان سال افتتاح و به بهره بردارق خواهد رسید و با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما دخالت هیئت‌های استانی در انتصابات شهرستانی است، افزود:  تعدادی از این هیئت‌ها در انتصابات، دخالت‌هایی دارند که به نفع ورزش شهرستان نیست، البته این دخالت‌ها تاثیری در روند و رویکرد ما نخواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار