سازمان بیمه سلامت، میعادگاه کارمندانی است که بهترین نمونه انسان دوستی و خدمت رسانی به مردم هستند\

سازمان بیمه سلامت، میعادگاه کارمندانی است که بهترین نمونه انسان دوستی و خدمت رسانی به مردم هستند

  • کد خبر: 213783
  • چاپ
  • انتشار: 10 شهریور 1397 - 21:16

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران سازمان گفت بیمه سلامت به دلیل ماهیت خدمتی خود، جایگاه و میعادگاه کارمندانی است که بهترین نمونه انسان دوستی و خدمت رسانی به مردم است

در مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت همچنین بزرگداشت هفته دولت این اداره کل گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به دلیل ماهیت خدمتی خود، جایگاه و میعادگاه کارمندانی است که بهترین نمونه انسان دوستی و خدمت رسانی به مردم است.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت همچنین بزرگداشت هفته دولت این اداره کل و در سالروز ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به دلیل ماهیت خدمتی خود، جایگاه و میعادگاه کارمندانی است که بهترین نمونه انسان دوستی و خدمت رسانی را به منصه ظهور رسانده اند و همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات سلامت محور به بیمه شدگان و هموطنان عزیز می باشند . وی با اشاره به جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای گرانقدر هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: باید با تأسی از این شهدای بزرگوار و  با تمام وقت و توانمان در راه پویایی ، استقرار و اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

   دکتر ظفرمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر، سیره این شهیدان را بهترین شاخص در خدمت رسانی به مردم برشمرد و افزود: گرامیداشت روز کارمند، فرصت مناسبی است تا از مجموعه تلاشها و خدمات تماهی همکاران صدیق و پرتلاش قدردانی به عمل آید.
    لازم به ذکر است مدیرکل بیمه سلامت مازندران به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت ضمن حضور در جمع همکاران سادات این اداره کل، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم گفت: وجود سادات در جمع کارکنان این اداره کل موجب برکت و ایجاد انرژی مثبت در جامعه و محیط کار است. وی افزود: غدیر واقعه بسیار بزرگی است که باید بیش از این ها به آن پرداخت و پایه و اساس دین مبین اسلام در غدیر متجلی است و چراغ اسلام به واسطه واقعه بزرگ غدیر روشن و نورانی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار