۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مازندران برپا می شود\

۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مازندران برپا می شود

  • کد خبر: 213787
  • چاپ
  • انتشار: 10 شهریور 1397 - 22:24

استنادنیوز؛قائم مقام کمیته امداد مازندران از برپایی 70 پایگاه جشن عاطفه ها مستقر در میادین اصلی شهرهابا رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم خبر داد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد مازندران، «ناصر اسکندری» قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: جشن عاطفه‌ها روز پنجشنبه پانزدهم شهریور در۷۰ پایگاه مستقر در میادین اصلی شهرها و روز جمعه شانزدهم شهریور در میعادگاه های نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم برگزار می شود.

وی افزود: در اجرای جشن عاطفه ها صدا و سیمای مرکز مازندران، آموزش و پرورش استان و سازمان دانش آموزی با کمیته امداد همکاری دارند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۴۰۰ هزار پاکت بین دانش اموزان توزیع می شود، ادامه داد: در یازدهم مهر ماه سال جاری زنگ مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

وی افزود: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس و در پیش بودن جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند «کمپین کیف مهربانی» در جشن عاطفه ها مانند سال گذشته در استان اجرا می شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ ۷۵ هزار تومان به صورت نقدی و یا تهیه یک سرویس کامل از کیف و لوازم التحریر دانش آموزان نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنند.

وی با تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست استان افزود: مازندرانی‌های نیک اندیش می توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت # ۰۱۱ *۱۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر واریز و در کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کنند.

اسکندری گفت: مردم استان می توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به ادارات کمیته امداد شهرستانها اهدا کنند تا این کمک ها در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار