بهره برداری از 25 فضای آموزشی جدید مهرماه امسال\

بهره برداری از 25 فضای آموزشی جدید مهرماه امسال

  • کد خبر: 213801
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1397 - 12:14

استنادنیوز؛مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: 25 فضای آموزشی جدید مهرماه امسال بهره برداری می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «قربانعلی شیرزاد» در جلسه پروژه مهر که امروز در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: برای شروع سال تحصیلی جدید اقدامات زیادی صورت گرفته تا مهر امسال مدارس در بهترین شرایط بازگشایی شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به تعمیرات مدارس در تابستان، تصریح کرد: تعمیر مدارسی که نیاز به بازسازی داشت از ابتدای تابستان 97 در دستور کار قرار گرفت و تا 20 شهریور به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از خرید تجهیزات مدارس جدید الاحداث انجام شد، ابراز کرد: بخشی از کمبود تجهیزات هنوز باقی مانده که برای این بخش 800 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تا پیش از شروع سال تحصیلی صورت می گیرد.

شیرزاد با بیان اینکه 25 فضای جدید آموزشی برای آغاز سال تحصیلی آماده بهره برداری است، یادآور شد: تلاش این است تا پایان مهرماه تعدادی مدرسه به آنها اضافه شود.

این مسئول به سامانه گرمایشی مدارس نیز اشاره کرده و گفت: از 11 هزار و 500 کلاس درسی که دارای بخاری گازی و نفتی بودند برای 9700 کلاس استانداردسازی گرمایشی انجام دادیم. برای کلاس های باقیمانده نیز تصمیم داریم از بخاری های گازی هرمتیک استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حدود یک سوم کلاس های درس استان نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند، افزود: در برنامه ششم 3 میلیارد دلار برای بازسازی مدارس کل کشور در نظر گرفته شده که امیدواریم تخصیص آن به آموزش و پرورش و نوسازی در بهترین حالت صورت گیرد و مازندران سهم خوبی از این اعتبار داشته باشد.

شیرزاد با بیان اینکه محوطه سازی برخی از مدارس استان در تابستان امسال انجام شد، خبر داد: تمامی مدارس خشتی و گلی و همچنین چوبی که تعداد محدودی مدرسه از این جنس در استان داریم تا پایان سال به طور کامل حذف می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار