استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان یک ضرورت است\

استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان یک ضرورت است

  • کد خبر: 213807
  • چاپ
  • انتشار: 12 شهریور 1397 - 21:45

استنادنیوز؛محمدی تاکامی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان را از ضروریات دانست

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد محمدی تاکامی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در گردهمایی مسئولین فناوری اطلاعات شهرداری های مازندران با اشاره به این که استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان یک ضرورت است، گفت: دغدغه های آی تی و ضرورت بهره گیری از ظرفیت دولت الکترونیک در شهرداری ها ، از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به این که شهرداری ها متحول نخواهند شد مگر آن که نظام اداری و اجرایی خود را در حوزه آی تی متحول کنند، افزود: می خواهیم تحولی در شهرداری ها ایجاد شود و این تحول با نقش آفرینی همه جانبه مسئولین آی تی و مساعدت شهرداران و شوراهای شهر محقق می شود.

محمدی با بیان این که درآمد پایدار و سالم، رونق اشتغال، شفافیت اطلاعات و حذف سوء استفاده از اطلاعات در گرو استقرار دولت الکترونیک است، خاطرنشان ساخت: مصوبات شورا و تصمیم سازی های حوزه شهرداری ها باید در سایت شهرداری و شورا اطلاع رسانی شود و بلافاصله در دسترس عموم قرار گیرد.

وی با اشاره به این که شهروند و شهرداری الکترونیک باید تحقق یابد، گفت: با ایجاد سامانه جامع اطلاعات، مراجعات مردم به شهرداری ها کم، تبعیض ها حذف و حقوق شهروند و شهرداری حفظ می شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بر آغاز و تسریع در استقرار دولت الکترونیک در همه شهرداری ها تاکید کرد و عنوان داشت: شهر الکترونیک باید بنا شود و همه فرآیندهای شهرداری نیز باید تحت وب قرار گیرد.

در آغاز این جلسه رمدانی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران، کارشناسان مسئول حوزه آی تی در بخش های مختلف استانداری و برخی مسئولین حوزه آی تی شهرداری های استان به ارایه گزارش، برنامه ها و دستاوردهای حوزه متبوع پرداختند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار