بانوان خبرنگار بعنوان مدیران چند جانبه شایسته تقدیر بیشتر هستند\

بانوان خبرنگار بعنوان مدیران چند جانبه شایسته تقدیر بیشتر هستند

  • کد خبر: 213812
  • چاپ
  • انتشار: 12 شهریور 1397 - 23:32

استنادنیوز؛ولی پور اظهار کرد:بانوان علاوه بر فعالیت در عرصه خبر ، نقش مهم دیگری در عرصه مدیریت خانواده دارند و مدیریت چند جانبه بانوان در عرصه کار و زندگی شایسته تقدیر و ستایش است

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در نخستین آئین تجلیل از اعضای انجمن صنفی بانوان خبرنگار استان ضمن تاکید بر اینکه بانوان خبرنگار به عنوان مدیران چند جانبه هستند ،اظهار کرد: علاوه بر فعالیت در عرصه خبر و اطلاع رسانی نقش مهم دیگری در عرصه مدیریت خانواده،تربیت فرزند و همسرداری بر عهده دارد که این مدیریت چند جانبه بانوان در عرصه کار و زندگی شایسته تقدیر و ستایش است.
ولی پور با گرامیداشت یاد و نام شهدا افزود:خبرنگار جریان ساز، جوهر قلمش همانند خون شهیدان است که می تواند نقش ماندگاری از ایثار و مردم داری را در تاریخ ثبت کند.
وی با اشاره به به اینکه در دو سالگی از نعمت داشتن پدر محروم شد ،یبان کرد: گرمای وجود پدرم را هیچ گاه حس نکرده ام و شادترین لحظات زندگی ام را بدون حضورش و در غم دوری اش گذرانده ام ، اما تلاش کردم تا مردم جامعه‌ام شاد باشند،این خواسته پدرم و همه شهدا بوده است.
این فرزند شهید ادامه داد:تنها مطالبه ام در سفر ریاست جمهوری به استان و در دیداری که با نخبگان داشت، شادی مردم کشورم بود که آن را از رئیس جمهور خواستم. چرا که ما تمام شادی و نشاط روزهای کودکی‌مان را فدا کردیم تا ایران و ایرانی شاد بمانند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تأکید بر ضرورت نشاط‌آفرینی و تزریق امید به جامعه، خاطرنشان کرد: درست است در شرایط موجود با توجه به مشکلات کم و کاستی‌های بسیاری وجود دارد ولی باید دستاوردها و موفقیت‌های نظام را علنی کنیم که موجب تزریق امید در میان مردم جامعه شود و زمانی‌که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند دلمان به درد می‌آید؛ پس همه ما مسؤول هستیم و باید سهم خودمان را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ایران ادا کنیم.

ولی‌پور یادآور شد: مردم ما امیدوار به آینده نظام هستند به این دلیل که در این راه شهید صارمی‌های و شهدای بسیاری دادیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به خبرنگاران متذکر شد:از فرهنگ کتاب و کتابخوانی فاصله نگیرید و دامنه واژگان خود را با مطالعه گسترش دهید تا بتوانید آثار فاخرتر و اثرگذارتری خلق کنید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار