مهم ترین هدف پروژه مهر رشد کیفی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است\

مهم ترین هدف پروژه مهر رشد کیفی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است

  • کد خبر: 213818
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1397 - 10:27

استنادنیوز؛عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد:مهم ترین هدف پروژه مهر رشد کیفی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «عسکری نیکزاد» ضمن بازدید از مدرسه شاهد شهید جهانیان فریدونکنار درخصوص روند پروژه مهر، چگونگی محدوده بندی مدارس، هدایت تحصیلی وضعیت ثبت نام، نحوه آموزش و عملکرد مدرسه، تعداد دانش آموزان و ساماندهی نیروی انسانی با عوامل اجرایی به گفتگو پرداخت.

وی اظهارکرد: پروژه مهر فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت‌های آموزش و پرورش به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد نیروی انسانی، بهینه‌سازی فضاهای آموزشی و تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی پرشور مدارس است که لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشارکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امیدواریم با تلاش همکاران و دستگاه‌های اجرایی مربوط در سال تحصیلی جاری شاهد سال تحصیلی بانشاط و متفاوتی در استان  باشیم.

نیکزاد به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مشارکت نهادها و مردم در آموزش و پرورش می‌تواند این نهاد مقدس را یاری کند، زیرا آموزش و پرورش متعلق به همگان است و پیشرفت و تعالی آن نیز باعث پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود.

 وی افزود: مهم ترین هدف پروژه مهر رشد کیفی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی های انجام شده در قالب پروژه مهر، مهری پرنشاط در سال تحصیلی جدید در ابعاد آموزشی و پرورشی برای آینده سازان این مرز و بوم رقم خواهد خورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار