رفتار مسئولان با مردم باید صادقانه و محترمانه باشد\
  • نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

رفتار مسئولان با مردم باید صادقانه و محترمانه باشد

  • کد خبر: 213824
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1397 - 12:31

استنادنیوز؛نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان افرادی محجوب، رئوف و اخلاق‌مدار هستند گفت: با این مردم ارزشی، ولایتمدار و انقلابی همواره باید صادقانه و محترمانه رفتار شود

 آیت‌الله رسول فلاحتی در هشتمین همایش دوسالانه مدیران هیئت‌های رزمندگان گیلان و واحدهای عترت خواهران و برادران اظهار داشت: جلسه‌های هیئت‌های رزمندگان در گیلان همواره از استغنای و توانگری ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه تمامی اقشار جامعه همواره باید شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی باشند  افزود: عظمت و شکوه انقلاب اسلامی بسیار گسترده است و هنوز مردم جامعه امروز به درستی نتوانستند حق انقلاب را ادا کنند.

امام جمعه رشت انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین نعمت الهی برای دنیای امروز عنوان و خاطرنشان کرد: ظهور و پیروزی  انقلاب اسلامی زمینه عرضه دین در جامعه و عرصه خودسازی و توانمندی افراد را در جوامع اسلامی فراهم کرد.

 آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه وجود نعمت ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و ارزنده است تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایتی وصف‌ناپذیر  آگاهانه و عمیقانه نسبت به تمامی جریانات موجود در جامعه واقف هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمت بزرگ و ارزشمندی است که برای ملت ایران و تمامی جوامع اسلامی به ارمغان آمده است گفت: اکنون عرصه فعالیت‌های گسترده در جامعه توسط نیروهای ارزشی و انقلابی فراهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان  فعالیت مسئولان در راستای رضای خدا یک ضرورت و امری قابل تاکید در جامعه امروز است گفت: ایمان همراه با عمل در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و رفتار افراد در جامعه باید در راستای رضایت خداوند باشد‌.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مسئولان باید در گام نخست خود از برنامه‌ها و مقرراتی که اجرا می‌کنند تاثیرپذیری داشته باشند افزود: با توجه به ایام پیش رو سخنرانی افراد در جلسات و مراسمات باید برای رضای خدا باشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه خطیب همواره باید با مطالعه سخن بگوید زیرا سخن گفتن بدون مطالعه یک خیانت بزرگ است تاکید کرد: مسئولان همواره باید در برخورد با مردم با احترام و اخلاق رفتار کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان مردم گیلان را افرادی محجوب، رئوف و اخلاق‌مدار نام برد و خاطرنشان کرد: با این مردم ارزشی، ولایتمدار و انقلابی همواره باید صادقانه و محترمانه رفتار شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار