تجلیل از 800 نخبه پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش مازندران\
  • با حضور مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت:

تجلیل از 800 نخبه پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش مازندران

  • کد خبر: 213829
  • چاپ
  • انتشار: 15 شهریور 1397 - 11:26

استنادنیوز؛همایش تجلیل از نخبگان پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مازندران در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در این مراسم که با حضور دکتر علی رمضانی مدیرکل هنری و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، محمد شعبانی و سید محمد نصیری معاونان آموزش و پرورش استان و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق برگزار شد از 800 دانش‌آموز و فرهنگی که در طول سال تحصیلی رتبه‎های برتر استانی و کشوری را به دست آوردند، تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است 70 تن از این دانش‌آموزان در مسابقات مختلف کشوری حائز رتبه‌های برتر شده بودند که موجب شد مازندران در جمع استانهای کشور، ممتاز و صاحب جایگاهی برجسته باشد.

رقابت هایی که این دانش‌آموزان و مربیان در سطوح استانی و کشوری در آن حائز رتبه شدند، طیف گسترده‌ای از 200 رشته را شامل بود که از هنرهای تجسمی چون نقاشی و مجسمه سازی تا نقالی، مجری‌گری، خوشنویسی و انواع موسیقی و سرود و همچنین در دو سبک انفرادی و گروهی بود که در طول سال تحصیلی گذشته برگزار شد.

در این همایش همچنین دانش‌آموزان، مربیان و افرادی که رتبه‌های استانی و کشوری را کسب کردند به تفکیک شهرستان به جایگاه دعوت شدند و توسط مدیرکل آموزش و پرورش و مهمان وزارتخانه‌ای با اهداء لوح تقدیر و جایزه ویژه، تجلیل شدند.

شایان ذکر است در این مراسم از شهرستان ها و مناطق برتر در محورهای معاونت پرورشی و فرهنگی نیز تجلیل شد. براساس ارزیابی های اداره کل آموزش و پرورش در سال 97-96؛ فریدونکنار و بهنمیر در محور فرهنگی و هنری، ساری ناحیه یک در محور امور تربیتی، ساری ناحیه 2 در محور اردوها و بازدید، نکا در محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رامسر در محور توسعه کتاب و کتابخوانی، قائم شهر در محور اردوها و کانون ها، بابلسر در محور پرسش مهر و همچنین بابل در ارزیابی کلی همه محورها بهترین رتبه استان را کسب کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار