چرا حرف و عمل برخی از نمایندگان مازندران یکی نیست؟!\

چرا حرف و عمل برخی از نمایندگان مازندران یکی نیست؟!

  • کد خبر: 213841
  • چاپ
  • انتشار: 17 شهریور 1397 - 09:06

استنادنیوز؛ مردم ولایتمدار مازندران و دانشجویان استان منتظر پاسخ این سؤال هستند که تغییر مواضع وکلای مردم برخاسته از چیست؟! و چرا حرف و عمل برخی از نمایندگان یکی نیست؟!

شورای تبیین مواضع و قرارگاه احمدی‌روشن بسیج دانشجویی استان مازندران بیانیه‌ای درخصوص مواضع نمایندگان مازندران در ارتباط با طرح شفافیت آرای نمایندگان منتشر کرد که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بهارستان‌نشینان با طرح شفافیت آرای نمایندگان مخالفت کردند.

قطعاً این طرح مسؤولیت‌پذیری، تعهد و پاسخگویی را پیامد ضروری رأی نمایندگان می‌داند و نظرات کارشناسی را جایگزین مخالفت‌ها و موافقت‌های یک‌سویه جناحی و سیاسی می‌کند‌.

دانشجویان بسیجی استان مازندران بر حسب وظیفه و پیگیری مجدانه خود در خصوص این سؤال اساسی هستند که چرا وکلای ملت و بالاخص نمایندگان استان مازندران از شفافیت آرای‌شان گریزانند؟!

و موضوع دوم اینکه چه می‌شود از بین بیش از ۱۶۰ نماینده‌ای که به‌صورت علنی و در مصاحبه‌های‌شان از طرح شفافیت آرا حمایت می‌کنند اما در عمل فقط ۵۹ نفر به این طرح رأی می‌دهند؟!

بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن مطالبه مجدانه و پاسخگویی دلایل مخالفت برخی از نمایندگان استان که در ابتدا با این طرح مخالفت کردند، از نمایندگان محترم آقایان یوسف‌نژاد، ادیانی، نجفی، احمدی‌لاشکی و شریعت‌نژاد که در ابتدا از موافقان این طرح بوده‌اند درخواست دارد که نظر نهایی‌شان درباره این طرح پس از ارائه به صحن علنی مجلس را به‌صورت شفاف اعلام بفرمایند.

مردم ولایتمدار مازندران و دانشجویان استان منتظر پاسخ این سؤال هستند که تغییر مواضع وکلای مردم برخاسته از چیست؟! و چرا حرف و عمل برخی از نمایندگان یکی نیست؟!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار