بازگشت حجاج مازندرانی از ظهر امروز آغاز می شود\

بازگشت حجاج مازندرانی از ظهر امروز آغاز می شود

  • کد خبر: 213845
  • چاپ
  • انتشار: 17 شهریور 1397 - 11:20

استنادنیوز؛جانشین مدیر حج و زیارت مازندران اظهار کرد نخستین گروه حجاج مازندران ساعت ۱۲ امروز با هواپیمای سعودی وارد فرودگاه دشت‌ناز ساری می‌شوند

مصطفی جعفری اظهار کرد: نخستین گروه حجاج مازندران ساعت ۱۲ امروز با هواپیمای سعودی وارد فرودگاه دشت‌ناز ساری می‌شوند و مورد استقبال مسؤولان مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عملیات حج قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین روز پرواز ۸۹۰ زائر طی سه پرواز وارد مازندران می‌شوند، افزود: عملیات بازگشت حجاج طی ۱۲ پرواز به مدت پنج روز انجام خواهد شد.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زمان اقامت حجاج ۳۲ تا ۳۴ روز متغیر بود، اضافه کرد: موضوع مهم این است خانواده‌ها زمان ولیمه زائران خود را پس از حضورشان در استان برنامه‌ریزی کنند.

جعفری تصریح کرد: باتوجه به ترافیک تابستانی لازم است خانواده‌های حجاج با خودروهای کمتری به فرودگاه عزیمت کنند و مراسم بازگشت و چاووشی‌‌خوانی را به نزدیک‌ترین محل سکونت حاجی برگزار کنند تا خاطره خوشی برایشان به یادگار بماند.

وی با تشکر از تلاش دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عملیات حج طی این مدت، یاد‌آور شد: حجاج غرب مازندران باتوجه به مسافت طولانی تمهیدات لازم اندیشیده شده تا با اتوبوس به شهرهای خود انتقال داده شوند.

، امسال ۳ هزار و ۳۲۰ حاجی مازندرانی در قالب ۲۴ کاروان عازم سرزمین وحی شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار