اولویت ما کشت محصولات اساسی است\
  • معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی:

اولویت ما کشت محصولات اساسی است

  • کد خبر: 213849
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1397 - 10:48

استنادنیوز؛معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: اولویت ما در سال زراعی جدید کشت محصولات اساسی از جمله گندم، برنج، جو و دانه‌های روغنی است

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عباس کشاورز در ششمین گردهمایی سراسری کشت محصولات زراعی 98-97  اظهار کرد: برنامه کشت پیش روی ما همچنان استفاده با بهره‌وری حداکثر از آب و تمرکز بیشتر بر آب باران است.

وی اضافه کرد: همچنین توجه به تنظیم بازار و مدیریت بازار که پایه و اساس آ‌ن تولید است، از جمله مواردی است که به آن توجه ویژه‌ای داریم، چرا که باید برای امنیت غذایی کشور تولید شود.

معاون حجتی همچنین اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی را تلفیق منافع ملی با منافع کشاورزان برشمرد و افزود: کشت گندم، جو، دانه‌های روغنی و شکر در کنار افزایش تولید برنج و ذرت از اولویت‌های ما است، مضاف بر آنکه حفظ استمرار پایدار محصولات اساسی از جمله سیب‌زمینی، سبزی و صیفی برای ما مهم است و خواهش ما از تولیدکنندگان این است که بیش از ظرفیت بازار تولید نکنند.

وی  همچنین درمورد قیمت تضمینی گندم با توجه به آغاز کشت پاییزه، گفت: وزارت جهاد کشاورزی قیمت پیشنهادی خود را در زمان مقرر پیشنهاد داده است و امیدواریم نرخ تضمینی گندم تا پایان شهریور ماه برمبنای نرخ تورم اعلام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار